I když kontroverzní Ital a playboy zapletený do několika skandálů týkajících se nejen F1 občas dokáže vypustit pořádnou "kachnu", nelze všechny jeho výroky brát jako vyslovené nesmysly. Zvláště když k Alonsovi pořád má značně blízko.
Briatore tvrdí, že pokud nebude mít Fernando Alonso k dispozici vítězný vůz, může formuli 1 opustit. Kam zamíří, to pětašedesátiletý rodák z Verzuola nespecifikoval, ale určitě bude chtít vyhrávat.
Alonso pod vedením Briatoreho vyhrál dva mistrovské tituly a často se řídil jeho radami. Jak sdělil Flavio španělskému listu El Mundo, byl to právě on, kdo nabádal Alonsa, aby opustil Ferrari a před touto sezónou zamířil k McLarenu. "Povzbuzoval jsem ho, aby odešel. U Ferrari prostě nemohl zůstat, obviňovali ho úplně ze všeho. Jeho odchod byl nevyhnutelný zejména poté, co přišel Marco Mattiacci. Kdyby se to nestalo, možná by za Ferrari letos ještě jezdil."
Jak je někdy svět složitý - Mattiacci byl nahrazen Mauriziem Arrivabenem a pod jeho vedením Ferrari navzdory dominanci Mercedesu nějaký ten vavřín utrhne. A Alonso se v týmu, kde prožil nepříliš příjemný rok 2007 kořeněný kontroverzní situací v GP Maďarska, tře bídu s nouzí. "Nikdo pochopitelně nemohl tušit, že by to byla taková katastrofa. Ale dle mého názoru lidé od Hondy vědí, jak udělat dobrý motor. V roce 2016 by Fernando mohl bojovat o stupně vítězů," hýří optimismem Britatore.
A když se tato vize nenaplní? "Pokud nebude mít vůz, se kterým bude vyhrávat nebo alespoň v popředí, tak bude hledat úspěchy někde jinde", předvídá muž, který před 15 lety uvedl tehdy devatenáctiletého Španěla do F1. Alonso byl v té době třetím nejmladším pilotem v historii F1.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.