Počtvrté v této sezóně ani jeden McLaren neviděl cíl, po Malajsii, Kanadě a Rakousku prožil tým z Wokingu další nemilý příběh. Alonso po závodě situaci přirovnal k zimním testům.
Ačkoliv letos těžce zkoušený tým vstupoval do závodu na Marina Bay Street Circuit s nadějemi na dobré umístění, a Alonso dokonce očekával bodový zisk, pravda byla značně hořká - oba vozy odstoupily kvůli identické technické příčině.
Alonso však trvá, že se jedná o logický problém v důsledku rozpačitého začátku sezóny 2015. "Převodovka se přehřála a to vedlo k jejímu selhání. Postihlo to obě auta. Co se týče spolehlivosti, není to nejlepší, ale nevidím v tom problém, pořád se jedná o relativně mladý projekt. Máme teď najetý stejný počet kilometrů jako Mercedes v Austrálii, takže jsme vlastně skončili zimní testy. Ale podobné problémy by se nám v třináctém závodě stávat neměly, bohužel jsme tak trochu pozadu," hodnotí situaci Alonso.
Španěl startoval do nedělního závodu z 12. pozice a před svým odstoupením jel na 9. místě. Dvojnásobný mistr světa je přesvědčen, že měl na třetí bodový zisk v sezóně. V pozávodním prohlášení litoval skutečnosti, že se to kvůli poruše nepodařilo, hovořil o prohospodařené příležitosti.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.