O vzájemných vztazích Marka Webbera a Sebastiana Vettela by se s úspěchem dala napsat slušná publikace. Ještě máme v dobré paměti, co se dělo v dobách jejich společného působení v týmu Red Bull.
Australan, který v F1 absolvoval 215 závodů, z toho devět vítězných, se pro někoho možná překvapivě postavil za Vettela, s nímž si někdy nebyl schopen ani pohlédnout do očí. Tentokrát však jeho ostrou kritiku italského výrobce pneumatik podpořil: "Vettel je stoprocentně v právu!"
"Takový defekt pneumatiky se nesmí přihodit, i když na ní jedete příliš dlouho," svěřil Australan své názory magazínu Auto Motor und Sport. "Opotřebení by vás mělo zpomalit, ale pilot by si měl být jist, že pneumatika vydrží pohromadě."
Devětatřicetiletý pilot Porsche ve vytrvalostních závodech se domnívá, že zásadní roli by měla hrát i FIA. "Bezpečnost v F1 je pro FIA prvořadou věcí - provádějí se testy rychlého opuštění kokpitu, HANS system, bariérové testy. Takže nelze přivírat oči nad něčím tak základním, jako jsou pneumatiky."
Bývalý pilot Minardi, Jaguaru, Williamsu a Red Bullu rovněž důrazně odmítl argument Pirelli, že strategie jedné zastávky v podání Ferrari byla riskantní. "Představte si, že by Seb těch zbývajících zhruba třináct kilometrů zvládl a dojel na třetím místě. To by se pak Pirelli chlubilo »Podívejte, jak skvělé naše pneumatiky jsou«. Pokud existoval pro středně tvrdou směs limit 40 kol, nemůže dojít k defektu po 28 kolech. Jak chtějí vysvětlit rozdíl 12 kol?" ptá se Webber.
Podle švýcarského deníku Blick hodlá Pirelli konzultovat situaci nejen s Ferrari, odkud se vznesla největší kritika, ale ještě než začne závodní víkend v Itálii, plánuje schůzku se všemi týmovými šéfy.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.