Maďarsko znamenalo pro tým Force India martyrium. Mexičan Pérez zažil karambol v pátečním tréninku, Nico Hülkenberg havaroval v závodě. Nyní by mělo být po technické stránce v naprostém pořádku.
Novinářům Sergio před belgickou Grand Prix potvrdil, že veškeré chyby byly napraveny. "Jsem si naprosto jistý, že jsme všechny problémy překonali a naše vozy jsou na závodní víkend připraveny. Inženýři mi detailně popsali, co se stalo. Problémy jsou za námi, patálie s předním křídlem už je minulostí."
Pérez se také vyjádřil k opětovnému angažmá Kimi Räikkönena u Ferrari. On sám byl překvapen, že k němu došlo, i když připustil, že jedním z motivů mohla být snaha po stabilitě týmu. Při té příležitosti padla otázka, zda by netoužil někdy usednout do kokpitu se vzpínajícím se koníkem. "S Ferrari mám stále velmi dobré vztahy, takže myšlenky na angažmá v italském týmu jsem se nevzdal. Už jsem byl jednou velice blízko, Stefano Domenicali se mnou chtěl jednat o roku 2014. Měl jsem zůstat ještě rok u Sauberu a potom bych přestoupil k Ferrari. Jenže místo toho se ozval McLaren."
Na otázku, zda nelituje svého rozhodnutí jít k McLarenu, Mexičan odvětil: "Ne, v té době McLareny pravidelně vyhrávaly a hodně pilotů se chtělo do tohoto týmu dostat. Pak se situace obrátila. Je mi samozřejmě jasné, že mé rozhodnutí hodně pošramotilo mou reputaci, zvláště když po jediné sezóně musíte z top týmu odejít. Ale taková je formule 1, nikdy nemůžete vědět, co vás čeká v budoucnosti," končí své vzpomínky Pérez.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.