Maďarsko znamenalo pro tým Force India martyrium. Mexičan Pérez zažil karambol v pátečním tréninku, Nico Hülkenberg havaroval v závodě. Nyní by mělo být po technické stránce v naprostém pořádku.
Novinářům Sergio před belgickou Grand Prix potvrdil, že veškeré chyby byly napraveny. "Jsem si naprosto jistý, že jsme všechny problémy překonali a naše vozy jsou na závodní víkend připraveny. Inženýři mi detailně popsali, co se stalo. Problémy jsou za námi, patálie s předním křídlem už je minulostí."
Pérez se také vyjádřil k opětovnému angažmá Kimi Räikkönena u Ferrari. On sám byl překvapen, že k němu došlo, i když připustil, že jedním z motivů mohla být snaha po stabilitě týmu. Při té příležitosti padla otázka, zda by netoužil někdy usednout do kokpitu se vzpínajícím se koníkem. "S Ferrari mám stále velmi dobré vztahy, takže myšlenky na angažmá v italském týmu jsem se nevzdal. Už jsem byl jednou velice blízko, Stefano Domenicali se mnou chtěl jednat o roku 2014. Měl jsem zůstat ještě rok u Sauberu a potom bych přestoupil k Ferrari. Jenže místo toho se ozval McLaren."
Na otázku, zda nelituje svého rozhodnutí jít k McLarenu, Mexičan odvětil: "Ne, v té době McLareny pravidelně vyhrávaly a hodně pilotů se chtělo do tohoto týmu dostat. Pak se situace obrátila. Je mi samozřejmě jasné, že mé rozhodnutí hodně pošramotilo mou reputaci, zvláště když po jediné sezóně musíte z top týmu odejít. Ale taková je formule 1, nikdy nemůžete vědět, co vás čeká v budoucnosti," končí své vzpomínky Pérez.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.