Bylo to pět let trvající manželství, ale stále smutnější, popsal Alonso své působení v italském týmu. Dvakrát bojoval Španěl o mistrovský titul, nakonec ve své poslední sezóně v Maranellu skončil až na šestém místě.
Na otázku stanice CNN, zda se měl odhodlat k dřívějšímu odchodu od Ferrari, Alonso prohlásil: "Pravděpodobně ano. Vůz už nebyl vůbec konkurenceschopný a všechno se zhoršovalo. Kdybych Ferrari opustil o rok nebo dva dříve, asi by to byla ta nejlepší věc. Ale snažili jsme se bojovat až do konce každého závodu. Pět let u Ferrari mně stačilo."
Španěl rovněž připustil, že jeho působení v Maranellu provázely i hodně těžké chvíle. "U Ferrari vyhráváte nebo prohráváte podle toho, jaká je nálada v týmu. Je to velký tým, nezpochybnitelná legenda s mnoha pozitivními oblastmi, bohužel jsou tam i špatná místa. Ale jak jsem kdysi řekl, je nesmírně užitečné aspoň jednou u Ferrari působit. Uchovám si jen ty dobré vzpomínky. Sice jsme nevyhráli žádné mistrovství, ale na trofeje, které jsme za těch pět let získali, budu hrdý."
Alonso rovněž připouští, že návrat k McLarenu byl hodně riskantním krokem, ale jeho rozhodnutí motivovala přetrvávající nadvláda Mercedesu. "Nemám v povaze se vzdávat a vždy jsem chtěl chovat naději, že si mohu splnit svůj sen. Loni jsem si ale uvědomil, že při nadvládě Mercedesu nemůže Ferrari v krátkém horizontu zase začít vítězit; proto byl přestup nejlepším možným nápadem. McLaren byl krokem do nejistoty, protože měl zbrusu nový motor, ale jsme tým - vyhráváme i prohráváme společně. Podle mého názoru zatím není důležité řešit, jestli se umístíme na stupních vítězů, brzy by to neměl být problém. Byl by to jenom důsledek dobré práce, v níž se odráží pokrok našeho vozu - a to je pro nás to nejdůležitější."
Alonso u Ferrari absolvoval 96 Grand Prix, což ho v týmové tabulce řadí na čtvrté místo společně s Gerhardem Bergerem za M. Schumachera, Massu a Barrichella. Co do počtu sezón však pět let u Ferrari strávili například Alesi, Alboreto či Räikkönen. Zmíněný Berger a Regazzoni dokonce působili u Ferrari ještě o jednu sezónu víc. V počtu vyhraných závodů pro rudé oře z Maranella je s jedenácti triumfy rovněž na dělené čtvrté příčce s Felipe Massou, před nimi jsou pochopitelně M. Schumacher (72), dále pak Niki Lauda (15) a Alberto Ascari (13).
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.