Spokojenost s dlouho očekávanou B-specifikací vozu a zároveň rozčarování nad výsledkem na Hungaroringu, kde ani jeden z vozů Force India neprojel cílem - i proto je nálada v týmu bojovná a plná odhodlání.
Majitel Vijay Mallya přiznává zklamání, že se nepovedlo v Maďarsku navázat na dobrou prezentaci z Velké Británie, o to víc je přesvědčen, že ve Spa se tým předvede v mnohem lepším světle. "Letní přestávka nám dala nejen prostor na odpočinek, ale také čas k opravě vozu a řešení problémů, na něž jsme narazili v Maďarsku. Musíme se soustředit na pozitiva, která jsme na Hungaroringu předvedli, zejména když jsme v první polovině závodu dokázali, že VJM08 může bez potíží soupeřit s vozy v první desítce. Pro druhou část sezóny to je dobrý vklad," uvádí Mallya.
"Také my se do Spa těšíme, je to zvláštní okruh, který milují piloti, fanoušci, je tu hodně prostoru pro závodění. Předpokládám, že své dobré rozpoložení předvedeme v sobotu a budeme bojovat až do poslední části kvalifikace. Naším cílem je v neděli bodovat," plánuje šéf týmu belgický závodní víkend.
Nico Hülkenberg už zapomněl na nepříjemnou nehodu z Maďarska, která dostatečně zamíchala startovním polem. Jeho myšlenky už patří Spa: "Provedli jsme určitá zlepšení, která by se měla projevit především v rychlých zatáčkách. Také výkon motoru by nám měl pomoci, věřím, že budeme dostatečně konkurencechopní," tvrdí Hülkenberg a dodává, že jeho prioritou je soustředit se na druhou polovinu sezóny.
Sergio Pérez je přesvědčen, že struktura trati ve Spa bude vozům Force India vyhovovat. "Klade se tu důraz na výkon a maximální rychlost, což je přesně případ našich aut. Že dokážeme jezdit rychle, to jsme v posledních závodech předvedli, takže tady můžeme myslet vysoko," podporuje týmový optimismus Mexičan.
Mallya je s ohledem na slušný závěr první poloviny šampionátu přesvědčen, že tým je schopen si udržet průběžnou pátou příčku.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.