Spokojenost s dlouho očekávanou B-specifikací vozu a zároveň rozčarování nad výsledkem na Hungaroringu, kde ani jeden z vozů Force India neprojel cílem - i proto je nálada v týmu bojovná a plná odhodlání.
Majitel Vijay Mallya přiznává zklamání, že se nepovedlo v Maďarsku navázat na dobrou prezentaci z Velké Británie, o to víc je přesvědčen, že ve Spa se tým předvede v mnohem lepším světle. "Letní přestávka nám dala nejen prostor na odpočinek, ale také čas k opravě vozu a řešení problémů, na něž jsme narazili v Maďarsku. Musíme se soustředit na pozitiva, která jsme na Hungaroringu předvedli, zejména když jsme v první polovině závodu dokázali, že VJM08 může bez potíží soupeřit s vozy v první desítce. Pro druhou část sezóny to je dobrý vklad," uvádí Mallya.
"Také my se do Spa těšíme, je to zvláštní okruh, který milují piloti, fanoušci, je tu hodně prostoru pro závodění. Předpokládám, že své dobré rozpoložení předvedeme v sobotu a budeme bojovat až do poslední části kvalifikace. Naším cílem je v neděli bodovat," plánuje šéf týmu belgický závodní víkend.
Nico Hülkenberg už zapomněl na nepříjemnou nehodu z Maďarska, která dostatečně zamíchala startovním polem. Jeho myšlenky už patří Spa: "Provedli jsme určitá zlepšení, která by se měla projevit především v rychlých zatáčkách. Také výkon motoru by nám měl pomoci, věřím, že budeme dostatečně konkurencechopní," tvrdí Hülkenberg a dodává, že jeho prioritou je soustředit se na druhou polovinu sezóny.
Sergio Pérez je přesvědčen, že struktura trati ve Spa bude vozům Force India vyhovovat. "Klade se tu důraz na výkon a maximální rychlost, což je přesně případ našich aut. Že dokážeme jezdit rychle, to jsme v posledních závodech předvedli, takže tady můžeme myslet vysoko," podporuje týmový optimismus Mexičan.
Mallya je s ohledem na slušný závěr první poloviny šampionátu přesvědčen, že tým je schopen si udržet průběžnou pátou příčku.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.