V souvislosti s nově nastupujícím týmem Haas F1 Team sice padlo jméno bývalého pilota stáje Toro Rosso, ale on sám se zatím k situaci na rozdíl od svých soupeřů na post v americké stáji nevyjadřoval.
Pětadvacetiletý testovací pilot Ferrari Jean-Eric Vergne strávil tři roky u týmu Toro Rosso, nyní kalkuluje s možností, že se do formule 1 vrátí v kokpitu nového týmu Haas F1 Team, a to navzdory faktu, že podepsal smlouvu s týmem DS Virgin pro šampionát Formule-E.
Soupeřů má Vergne hned několik, kolegu od Ferrari Estebana Gutiérreze, Nico Hülkenberga od Force India, ve hře je také Alexander Rossi. Gutiérrez má možná výhodnější pozici kvůli znovuzařazení Grand Prix Mexika do šampionátu, proto bude výhodný "obchodním artiklem", Hülkenberga zase zdobí větší zkušenost, ovšem na druhou stranu mu ještě běží kontrakt se současným zaměstnavatelem. Rossi by zapadl do týmu z hlediska patriotismu, ale zatím se s F1 seznamoval jako testovací pilot.
"Pořád jsou to jen dvě místa pro čtyři adepty. Řekněme, že mám slušnhou šanci, abych byl jedním z vyvolených, ale pořád je příliš brzy na to o tom detailněji hovořit. Zvláště poté, co jsem se upsal pro Formuli-E. Může to být konflitní situace. Proto je zatím zbytečné o tom mluvit. Nakonec by bylo vlastně příjemné řešit tento problém," usmívá se Vergne.
"V současné době se chci plně věnovat práci pro Ferrari, nakonec s ohledem na vazby s Haasem to může být jeden z faktorů, co mi pomůže. Vidím v tom určitou paralelu s tím, co jsem prožil u Toro Rosso. Díky přítomnosti v této stáji jsem se podílel i na činnosti Red Bullu v době, kdy vyhrával, co se dalo, vždyť jsem byl náhradní a testovací pilot. Získal jsem přitom hodně zkušeností. Nakonec když jsem u Toro Rosso první rok jezdil s Ricciardem, v prvním roce jsem byl lepší," pokračuje Vergne.
"U Ferrari také sbírám nové poznatky a poznávám i jinou filozofii největšího týmu všech dob. To je zase jiný styl práce a určitě napomáhá mojí komplexnosti, poznávání technologie vozů a dalších oblastí. Pokud bych šel k Haasu, bude to mít obrovský význam. Je to vlastně dilema, buď nezávodit, ale trávit čas u takového týmu jako je Ferrari, pracovat na simulátoru, seznámit se s veškerým nastavením a mít všechny nové poznatky z první ruky... a teď závodění ve Formuli-E... Bude to složitá volba," uzavírá Vergne.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.