V souvislosti s nově nastupujícím týmem Haas F1 Team sice padlo jméno bývalého pilota stáje Toro Rosso, ale on sám se zatím k situaci na rozdíl od svých soupeřů na post v americké stáji nevyjadřoval.
Pětadvacetiletý testovací pilot Ferrari Jean-Eric Vergne strávil tři roky u týmu Toro Rosso, nyní kalkuluje s možností, že se do formule 1 vrátí v kokpitu nového týmu Haas F1 Team, a to navzdory faktu, že podepsal smlouvu s týmem DS Virgin pro šampionát Formule-E.
Soupeřů má Vergne hned několik, kolegu od Ferrari Estebana Gutiérreze, Nico Hülkenberga od Force India, ve hře je také Alexander Rossi. Gutiérrez má možná výhodnější pozici kvůli znovuzařazení Grand Prix Mexika do šampionátu, proto bude výhodný "obchodním artiklem", Hülkenberga zase zdobí větší zkušenost, ovšem na druhou stranu mu ještě běží kontrakt se současným zaměstnavatelem. Rossi by zapadl do týmu z hlediska patriotismu, ale zatím se s F1 seznamoval jako testovací pilot.
"Pořád jsou to jen dvě místa pro čtyři adepty. Řekněme, že mám slušnhou šanci, abych byl jedním z vyvolených, ale pořád je příliš brzy na to o tom detailněji hovořit. Zvláště poté, co jsem se upsal pro Formuli-E. Může to být konflitní situace. Proto je zatím zbytečné o tom mluvit. Nakonec by bylo vlastně příjemné řešit tento problém," usmívá se Vergne.
"V současné době se chci plně věnovat práci pro Ferrari, nakonec s ohledem na vazby s Haasem to může být jeden z faktorů, co mi pomůže. Vidím v tom určitou paralelu s tím, co jsem prožil u Toro Rosso. Díky přítomnosti v této stáji jsem se podílel i na činnosti Red Bullu v době, kdy vyhrával, co se dalo, vždyť jsem byl náhradní a testovací pilot. Získal jsem přitom hodně zkušeností. Nakonec když jsem u Toro Rosso první rok jezdil s Ricciardem, v prvním roce jsem byl lepší," pokračuje Vergne.
"U Ferrari také sbírám nové poznatky a poznávám i jinou filozofii největšího týmu všech dob. To je zase jiný styl práce a určitě napomáhá mojí komplexnosti, poznávání technologie vozů a dalších oblastí. Pokud bych šel k Haasu, bude to mít obrovský význam. Je to vlastně dilema, buď nezávodit, ale trávit čas u takového týmu jako je Ferrari, pracovat na simulátoru, seznámit se s veškerým nastavením a mít všechny nové poznatky z první ruky... a teď závodění ve Formuli-E... Bude to složitá volba," uzavírá Vergne.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.