Anabáze mexického pilota u McLarenu před dvěma lety dopadla neslavně, Sergio se ani jednou nepodíval na stupně vítězů a spíš se proslavil boji na ostří nože s týmovým kolegou Buttonem. Působení v týmu z Wokingu hodnotil jako velký neúspěch.
Po jednom roce v barvách McLarenu zamířil Pérez k týmu Force India a v několika prohlášeních tvrdil, že se cítí šťastný tam, kde právě je. Je otázkou, jak to pětadvacetiletý rodák z Guadalajary myslel, protože nyní připustil, že by rád zkusil výzvu v podobě nějakého top týmu.
"Rozhodně to je mým snem. Chci se stát mistrem světa a abych si takové přání mohl vyplnit, musítm být v nějakém top týmu. Když jsem byl před dvěma lety u McLarenu, měl jsem za sebou pouze dvě předchozí sezóny u Sauberu. Hodně jsem se toho naučil, stal jsem se komplexnějším pilotem a jsem si jist, že kdybych nyní mohl závodit ve špičkovém týmu, budu o hodně lepší. Se svým závodním projevem jsem velmi spkojen. Byly tu dva nebo tři závody, kdy jsem z auta nedostal maximum, ale obecně se domnívám, že moje prezentace na tratích je velmi dobrá."
Jak vidno, Mexičanovi rozhodně sebevědomí nechybí, ale pořád ještě co do výsledků pokulhává za nejlepším mexickým pilotem v historických tabulkách F1. Jeho krajan Pedro Rodriguez de la Vega (1940-1971) dosáhl dvou vítězství a sedmi pódiových umístění - Pérez se zatím na stupně vítězů postavil čtyřikrát. Jediné, v čem slavnějšího krajana Sergio předstihl, je počet nejrychlejších kol (pokud samozřejmě nepočítáme nesouměřitelný bodový zisk). Rodriguez také absolvoval o 30 Grand Prix méně než Pérez.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.