Znáte to okřídlené rčení, není dne, ni hodiny, ni minuty, ni vteřiny, aby se situace stále neměnila. Otázka obsazení sedaček ve vozech nového týmu Haas nám každý den nabízí něco nového.
Ještě včera Gene Haas označoval Nico Hülkenberga za jednoho z favoritů na post pilota v rodícím se Haas F1 Team, byť připouštěl, že není není zcela jasné, zda by byl uvolněn (článek zde). Den se se dnem sešel a šéf týmu svá prohlášení začíná revidovat.
"Upřímně řečeno nevím, jestli je Hülkenberg k dispozici nebo ne. Pro Force India odvádí výbornou práci, ačkoliv na Hungaroringu neměl nejlepší den. Zdá se, že o něj bude velký zájem. Ať už by byla šance ho získat nebo ne, opravdu nevím, co od toho očekávat. Jaké bude mít představy, co bude chtít? Pokud mají piloti přejít do nového týmu, často váhají," říká Haas.
Už dříve dvaašedesátiletý Gene Francis Haas deklaroval, že jeho výběr pilotů do určité míry ovlivní i posuny mezi stávajícími týmy F1, předpokládá, že do konce srpna bude jasné, kdo kam zamíří. Jak se zdá, Haas bude vybírat z preferované trojice Gutiérrez, Vergne, Hülkenberg, i když nelze pomíjet ani eventualitu v podobě pilota GP Alexandra Rossiho. Každopádně je ale možné, že Haas překvapí a vytáhne z rukávu nějaké nečekané eso.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.