Postava Rona Dennise se pohybuje ve světě F1 už od roku 1966, kdy jako mechanik legendárního Jochena Rindta pečoval o jeho cooper. Přes stáj Brabham a neúspěšný pokus jménem Rondel převzal v roce 1981 pod hlavičkou Project Four část týmu McLaren.
Nyní osmašedesátiletý rodák z Wokingu usiluje o převzetí majoritního podílu stáje, která do formule 1 vstoupila taktéž v roce 1966 v Grand Prix Monaca. Její zakladatel Bruce McLaren na voze s typovým označením M2B osazeným motorem Ford závod nedokončil kvůli úniku oleje. V Grand Prix Velké Británie se mclareny postavily na startovní rošt ve své 770. Grand Prix.
Ron Dennis už je v této chvíli veden na pozici týmový šéf a výkonný ředitel. Jeho snaha získat majoritní podil však má svůj limit - potřebnou finanční částku musí sehnat nejpozději do konce listopadu 2015. Zda se mu potřebný, blíže neurčený obnos podaří zajistit, to je podle některých mediálních zdrojů "otevřená otázka". Zmíněný podíl je v současné době v držení Bahrajnského svrchovaného fondu.
Na vývoj situace čeká i dodavatel motorů Honda, protože ve hře je podpora tří silných japonských společností, které by do stáje vstoupily jako potenciální sponzoři. Kromě zmíněných majetkových uspořádání je ale také důležité, zda se po dalším balíčku změn úroveň vozu McLaren MP4-30 po neúspěchu v první polovině sezóny výrazně zlepší.
Náznakem by mohlo být páté místo Fernanda Alonsa v Maďarsku, je ovšem nutné si připomenout okolnosti, za kterých ho dosáhl, ostatně sám Španěl mluvil o svém výsledku jako o dárku. On sám cítí letošní sezónu jako velké zklamání a vyhlíží do budoucnosti bez velkého optimismu: "Dokud byla možnost svobodnějšího testování, mohli jsme auto zlepšovat a skončit sezónu konkurenceschopnými výsledky. Ale teď už máme svázané ruce. Když v Jerezu a Barceloně připravíte dobré auto, budete mít úspěšný rok. Pokud ne, už s tím nic neuděláte a sezónu můžete odepsat," podotýká Alonso.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.