Jestliže závěrečný slogan patřil jedné známé japonské automobilce, klidně si ho můžeme vypůjčit i pro smělou myšlenku, která se týká olympijských her. Bez ohledu na schvalovací procesy, které nějakou dobu trvají, se možná jednou dočkáme"efjedniček" pod olympijskými kruhy.
Olympijské hry byly kdysi doménou amatérů, soupeřících z čistě sportovních pohnutek. Kolik profesionálů se muselo smířit s tvrdými pravidly, nekompromisně prosazovaných zejména známým Avery Brundagem (1887-1975), který de facto způsobil sedmiletou izolaci Kanady na MS v ledním hokeji, ale nejen to. Dnešní doba je na hony vzdálená podobným praktikám, takže se nelze divit, že by jednou mohli v olympijské vesničce bydlet i piloti F1.
Za myšlenkou konání závodu v rámci Olympijských her stojí dlouholetý pracovník FIA Lars Osterlind. Ostatně důležitý je i fakt, že řídící orgán F1 byl v roce 2013 uznán Mezinárodním olympijským výborem na základě procesu, který zahájil už v roce 2010 Jean Todt, krátce po svém zvolení do funkce prezidenta FIA.
Je ovšem otázka, zda by se do konání OH prosadily monoposty F1, protože podle jistých dohadů by s ohledem na různá nařízení a omezení byly schopny projít pouze monoposty Formule-E. Spekulace však pokračují dále v tom směru, že by si většina hvězd F1 nenechala ujít ani takovou šanci. "Já bych se olympiády okamžitě zúčastnil", prohlásil mistr světa 1997 a vítěz 11 Grand Prix, Kanaďan Jacques Villeneuve jr. "A jsem přesvědčen, že by to udělali i všichni ostatní."
Syn slavného pilota Ferrari Gillese Villeneuva prohlásil, že plán automobilových závodů v rámci OH rozhodně není nereálný. "Kdo by si před 30 lety pomyslel, že se v olympijském programu objeví nejlepší světoví tenisté?" podpořil svůj argument.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.