Sám kdysi závodil a zastavil se na prahu F1, kam se nakonec dostal s vlastním týmem o deset let později. Svérázný Ir, který si nejde pro slovo daleko, potvrdil svou pověst i tentokrát, kdy se pustil do McLarenu.
Za špatnými výsledky McLarenu je nutno hledat jeho "aroganci", prohlásil Eddie Jordan v reakci na Dennisovo prohlášení, že ve Wokingu, kde stáj sídlí, je všechno v nejlepším pořádku. Přestože jiné významné osobnosti jako Eric Boullier a Jenson Button varují, že by se potíže McLarenu mohly přenést až do roku 2016, Dennis trvá na tom, že projekt McLaren-Honda kráčí hladce kupředu. "Prakticky každý krok, který jsme udělali, byl posunem vpřed přesně podle představ týmu," uvedl Dennis v rozhovoru pro The Independent. Nečekal prý, že půjde o tak složitou výzvu, ale stojí si za tím, že z obou stran je poznat velký pokrok.
Jordan si pro tvrdá slova nejde nikdy daleko, tentokrát označil aktuální situaci v týmu za "bordel", přičemž vinu za mizernou sezónu 2015 rozhodně nejde házet jen na Hondu: "Jsou ve svém vlastním stínu, vždyť si vzpomeňte na jejich arogantní tvrzení, jak bude Lewis Hamilton litovat dne, kdy opustil McLaren," kritizoval Jordan stáj v britské televizi BBC. "Tahle nadřazenost špiček McLarenu přetrvává!"
Eddie také zmínil program silničního McLarenu, který označil za fatální odvádění pozornosti od problémů týmu F1; opřel se také do současné struktury managementu. "Ron Dennis vyhodil Martina Whitmarshe, ale Martin nikdy v týmu nepracoval tak bídně, jak to teď předvád Dennis," nebere si Jordan servítky.
Dennis pochopitelně stojí za svým tvrzením, že kritika týmu nemá opodstatnění. "Lidé, kteří nás odsuzují, nám nerozumí, nebo jim vadí nový směr, kterým jdeme. Proto je tímto prohlášením těžko přesvědčím, ale pravdou je, že máme jeden z nejlepších týmů v současné formuli 1. Jsme soudržná skupina," končí Dennis své prohlášení.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.