Sám kdysi závodil a zastavil se na prahu F1, kam se nakonec dostal s vlastním týmem o deset let později. Svérázný Ir, který si nejde pro slovo daleko, potvrdil svou pověst i tentokrát, kdy se pustil do McLarenu.
Za špatnými výsledky McLarenu je nutno hledat jeho "aroganci", prohlásil Eddie Jordan v reakci na Dennisovo prohlášení, že ve Wokingu, kde stáj sídlí, je všechno v nejlepším pořádku. Přestože jiné významné osobnosti jako Eric Boullier a Jenson Button varují, že by se potíže McLarenu mohly přenést až do roku 2016, Dennis trvá na tom, že projekt McLaren-Honda kráčí hladce kupředu. "Prakticky každý krok, který jsme udělali, byl posunem vpřed přesně podle představ týmu," uvedl Dennis v rozhovoru pro The Independent. Nečekal prý, že půjde o tak složitou výzvu, ale stojí si za tím, že z obou stran je poznat velký pokrok.
Jordan si pro tvrdá slova nejde nikdy daleko, tentokrát označil aktuální situaci v týmu za "bordel", přičemž vinu za mizernou sezónu 2015 rozhodně nejde házet jen na Hondu: "Jsou ve svém vlastním stínu, vždyť si vzpomeňte na jejich arogantní tvrzení, jak bude Lewis Hamilton litovat dne, kdy opustil McLaren," kritizoval Jordan stáj v britské televizi BBC. "Tahle nadřazenost špiček McLarenu přetrvává!"
Eddie také zmínil program silničního McLarenu, který označil za fatální odvádění pozornosti od problémů týmu F1; opřel se také do současné struktury managementu. "Ron Dennis vyhodil Martina Whitmarshe, ale Martin nikdy v týmu nepracoval tak bídně, jak to teď předvád Dennis," nebere si Jordan servítky.
Dennis pochopitelně stojí za svým tvrzením, že kritika týmu nemá opodstatnění. "Lidé, kteří nás odsuzují, nám nerozumí, nebo jim vadí nový směr, kterým jdeme. Proto je tímto prohlášením těžko přesvědčím, ale pravdou je, že máme jeden z nejlepších týmů v současné formuli 1. Jsme soudržná skupina," končí Dennis své prohlášení.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.