Prohlubující se problémy formule 1 se odrážejí především ve velkém množství negativních titulků, které se den co den objevují v titulcích článků všech možných periodik. Mezi nimi jsou i takové, kteeé touží po Ecclestoneově skalpu.
Jedním z nich je například bývalý závodník a majitel stáje F1, sveřepý Ir Eddie Jordan: "Ano, udělal pro F1 hodně pozoruhodného, ale čas se nedá zastavit. Měl by se rozloučit a jít," tvrdí sedmašedesátiletý rodák z Dublinu, který v současné době pracuje jako sportovní reportér.
Formule 1 v poslední době v mnoha ukazatelích zaznamenává pokles, proto má Strategická skupina F1 za úkol tuto nelichotivou situaci změnit. Podle některých názorů to mají být právě Bernie Ecclestone a Jean Todt, kteří by měli propad F1 zastavit. "Pokud se síla těchto osobností spojí, pak mohou dostat problémy v F1 velice rychle pod kontrolu. Právě to je nyní potřeba," sdělil svůj názor rakouskému Kurieru další bývalý závodník Gerhard Berger.
Boss F1 vidí jeden z klíčových bodů v preferencích, které mají oba muži k dispozici v porovnání s týmy. "Pokud se já a Jean na něčem dohodneme, tak to také bude platit." Ecclestone nicméně prohlásil, že Todtovo vystupování a profil je v ostrém kontrastu s předchozím prezidentem FIA Maxem Mosleyem a působí značné problémy. Francouz podle něj místo radikálního přístupu hledá pořád nějakou formu dohody. "Pak jedna osoba šlápne vedle, a máme problémy," hodnotí tento přístup Ecclestone. Podle něj se pokud bude Todt ve funkci prezidenta, může si dovolit významné změny blokovat.
Todt naproti tomu tvrdí, že formule 1 nějaké zásadní problémy nemá, její léčbu označil za potlačení bolesti hlavy, nikoli rakoviny (více zde). "Nejsem přesvědčen o tom, že by F1 nutně potřebovala nějaké zásadní změny," citoval Todta UOL Esporte. Španělský list Marca zase přetiskl Todtovy vize o středeční schůzce Strategické skupiny: "Pokud dostaneme dobré návrhy, můžeme je jednomyslně přijmout. Pak by změny proběly ještě před sezónou 2016. Pokud by se tak nestalo, máme čas do 28. února příštího roku, abychom přednesli všechny návrhy na sezónu 2017," čteme ve španělském periodiku Todtovo vyjádření. Obecně se však má za to, že na změny týkající se sezóny 2017 si ještě počkáme.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.