Současná forma Felipe Massy je důkazem toho, že jeho kritici jsou na velkém omylu, když ho nehodlají řadit do samé špičky F1. Ostatně Brazilec to škarohlídům jasně dokázal svým prvním pódiovým umístěním v Rakousku.
Na Felipeho obranu se staví Rob Smedley; připouští, že Bottas je nyní ve větším zájmu médií a více chválen, ale to neznamená, že by Massa byl snad horší - v tomto směru jeho kritici nemají pravdu.
"S Massou jsem pracoval více než deset let a domnívám se, že vaše závěry hovořící o tom, že »už není pilotem patřícím do špičky« jsou prostě mimo," zastává se Smedley Massy, se kterým se dal dohromady za Brazilcova působení u Ferrari.
"Vždyť se mohl stát v roce 2008 mistrem světa - chyběl mu k tomu jediný bod. Prošel si utrpení po svém zranění a tým ho potom příliš nepodpořil. Měl svá dobrá i špatná období, ale rozhodně je velice bystrý závodník a jeho předností je jistotal. V týmu si nemyslíme, že bychom měli jednoho pilota lepšího než druhého, nebo že bychom měli preferovat jednoho před druhým. Máme dva velmi, velmi dobré piloty," pokračuje Smedley.
Rob se také domnívá, že oba jezdci Williamsu jdou svým výkonem příkladem ostatním. "Oba jsou extrémně rychlí, oba se na dráze umí dobře rozhodnout. Rozhodně také mezi sebou umí zabojovat, právě s ohledem na svou výkonnost. Na trať vyjede Felipe a je rychlejší, ale třeba už za týden by to bylo naopak. Oba se svými týmy pracují na každém detailu. Je to potěšitelné vidět, mám dojem, že jsme skutečně sehraný tým a stále zvyšujeme náš potenciál. Dokážeme vyhodnotit každou maličkost a vzít z ní to důležité. Pak není překvapením, že jsou v dalších závodech vpředu. A jejich rivalita, ona zdravá rivalita, to ještě podporuje," hodnotí výkon svých pilotů Smedley.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.