Připustit si omyl a rychle se z něj poučit; to je důležitý faktor k dosažení úspěchů na poli F1. Tento názor zastává šéf traťových operací Rob Smedley, jehož hlavní pozornost se soustřeďuje na novinky, které tým přiveze do Rakouska.
Tým Williams se základnou v Grove prozatím drží třetí místo v Poháru konstruktérů a nechává za sebou lépe financovaný Red Bull či McLaren, pyšnící se vyšším výkonem. S výjimkou Monaca, kde se oběma pilotům nedařilo, se williamsy objevily pokaždé v bodované desítce. V kanadské Grand Prix si Bottas připsal i letošní premiérové stupně vítězů. Potřetí už se mu podařilo nechat za sebou nějaký vůz Ferrari, přesněji řečeno v Montrealu se na jeho záď dívali jak Räikkönen, tak Vettel.
"Tým je na cestě vzhůru," říká Smedley. "Pochopitelně, jsou určité zkraty a sem tam uděláme krok zpět, ale jako tým se držíme dobře. Jsme si schopni říci, co bylo v pořádku, ale důležitější je, že si umíme přiznat i neúspěch a chyby, a z toho plynoucí závěry, jak to v budoucnu udělat lépe. Například do Kanady jsme přijeli poučeni z Monaka, kde nám snad nic nevyšlo, ale byli jsme odhodláni dokázat, že šlo jen o náhodné zakolísání. V Rakousku bychom opět měli atakovat přední řady."
Smedley si je vědom, že náskok 50 bodů na Red Bull a dokonce rovná stovka na McLaren ještě nic neznamená. Na účastníky šampionátu čeká ještě 12 závodů, nevyplatí se vůbec nic podcenit. Smedley se proto zaměřuje na technické aktualizace chystané do Rakouska. "Předpokládám, že upgrade na Red Bull Ringu bude stejně prospěšný jako ty předchozí. Není potřeba o tom přehnaně mluvit, ať za nás hovoří výsledky. Ale je potěšitelné, že úpravy nás posunují blíže soupeřů před námi, a ti za námi se zatím ztrácejí v dálce. Red Bull Ring mám navíc plně vyhovuje, takže nevidím důvod, proč bychom nemohli na Ferrari najet nějaké body. Ostatně to je náš cíl," dodává Smedley.
Technický ředitel Red Bullu Pierre Waché zlehčil význam úprav, které tým plánuje otestovat v závěrečném dni testů v Bahrajnu.
Předsezónní testy v Bahrajnu pokračovaly i dnes, přičemž dopolední mírný déšť zpomalil testování na zhruba hodinu. Nejrychlejším jezdcem dne se stal Carlos Sainz ve voze Williams.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.