Pilot týmu Force India nedokázal na trati v Montrealu potvrdit svou desátou startovní pozici a cílem projel na prvním nebodovaném místě. V Rakousku je odhodlán tento "výpadek" odčinit.
Mexičana opravňuje k optimismu výsledek, který na Spielbergu zajel loni. "Skutečnost, že jsem v Kanadě nebodoval, mě velice rozladila, takže si to chci v Rakousku vynahradit. Minulý rok jsem tu jel výborně, dosáhl dobrého umístění a ještě navíc mi zapsali nejrychlejší kolo v závodě," liboval si Sergio. Rakousko mu loni opravdu sedlo, dokonce jedenáct kol vedl celou smečku F1.
Rakousko je po Montrealu další tratí, kde se dá očekávat převaha motorů Mercedes. Pérez však předpokládá, že díky zvláštní povaze Red Bull Ringu, situovaného do přírodní scenérie, může v závodě dojít k různým překvapením. "Okruh je ve své podstatě jednoduchý, pár zatáček spojených dlouhými úseky, takže odstupy mezi jednotlivými piloty tuším ve srovnání s jinými okruhy menší. Jakákoli chyba v kvalifikaci se tak velice krutě vymstí. Bude to chtít hodně velkou koncentraci, ale zase se těším na jízdu s tak velkým převýšením. A to nemluvím o zatáčkách, z nichž lze některé označit za záludné," popisuje své zkušenosti z Red Bull Ringu Pérez.
V Rakousku se také očekávalo nasazení monopostu VJM08 specifikace B, ale jak se zdá, novinku na Red Bull Ringu nejspíš uvidíme až v pozávodním testu (více informací o B-specifikaci zde).
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.