Pilot týmu Force India nedokázal na trati v Montrealu potvrdit svou desátou startovní pozici a cílem projel na prvním nebodovaném místě. V Rakousku je odhodlán tento "výpadek" odčinit.
Mexičana opravňuje k optimismu výsledek, který na Spielbergu zajel loni. "Skutečnost, že jsem v Kanadě nebodoval, mě velice rozladila, takže si to chci v Rakousku vynahradit. Minulý rok jsem tu jel výborně, dosáhl dobrého umístění a ještě navíc mi zapsali nejrychlejší kolo v závodě," liboval si Sergio. Rakousko mu loni opravdu sedlo, dokonce jedenáct kol vedl celou smečku F1.
Rakousko je po Montrealu další tratí, kde se dá očekávat převaha motorů Mercedes. Pérez však předpokládá, že díky zvláštní povaze Red Bull Ringu, situovaného do přírodní scenérie, může v závodě dojít k různým překvapením. "Okruh je ve své podstatě jednoduchý, pár zatáček spojených dlouhými úseky, takže odstupy mezi jednotlivými piloty tuším ve srovnání s jinými okruhy menší. Jakákoli chyba v kvalifikaci se tak velice krutě vymstí. Bude to chtít hodně velkou koncentraci, ale zase se těším na jízdu s tak velkým převýšením. A to nemluvím o zatáčkách, z nichž lze některé označit za záludné," popisuje své zkušenosti z Red Bull Ringu Pérez.
V Rakousku se také očekávalo nasazení monopostu VJM08 specifikace B, ale jak se zdá, novinku na Red Bull Ringu nejspíš uvidíme až v pozávodním testu (více informací o B-specifikaci zde).
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.