Majitel stáje Force India Vijay Mallya řádně oslavil vítězství svého pilota F1, který tentokrát přivezl vavříny z jiného odvětví - 24 hodin Le Mans. Nico Hülkenberg se v legendárním závodě představil poprvé v životě.
Kolegy v posádce mu byli Earl Bamber a Nick Tandy, přičemž všichni slavili svůj první velký úspěch na Le Mans. Za nimi skončil další vůz Porsche 919 hybrid, v jehož kokpitu byl i expilot F1 Mark Webber (společně s ním Timo Bernhard a Brendon Hartley).
Mallya si závod nenechal ujít: "Výkon Nica jenom odráží jeho obrovský talent. Každého z týmu Force India jeho úspěch naplňuje pýchou. Jsem upřímně přesvědčen, že tohle vítězství se odrazí i v jeho prezentaci v rakouské Grand Prix," uvedl Mallya.
Co se týče následujícího závodu F1, neustále se rozvíjejí spekulace kolem nové nebo též B specifikace monopostu Force India. Mallya však očekává jeho debut až po více než 14 dnech: "Hodně se mluví o vývoji VJM08, stále na něm usilovně pracujeme, abychom ho příští měsíc mohli nasadit na Silverstone."
Red Bull Ring okruh, na němž je kladen důraz na patřičný výkon, Mallya je přesvědčen, že to je pro Force India příznivá konstelace. "Nároky na velký výkon v Kanadě nahrávaly motorům Mercedes a Rakousko je trať obdobného typu. Byl bych velice rád, kdybychom se opět objevili v první desítce," dodal Mallya.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.