Po obrovském zklamání v Austrálii je Kamuj Kobajaši odhodlán zaútočit příští týden v Malajsii.
I přes solidní dojem z předsezonního testování postihly Caterham v Austrálii početné problémy. Kamuj Kobajaši dosáhl v kvalifikaci jen 15. místo. Po trestu pro jezdce před ním se dostal na startovním roštu na 14. místo, ale hned po startu závodu mu na konci cílové rovinky selhaly brzdy a vyletěl z tratě, přitom se mu podařilo vyřadit i Felipeho Massu. Jeho týmový kolega Marcus Ericsson zastavil svůj Caterham CT05 ve 27. kole.
Začátek sezony byl teda neuspokojivý, ale Kobajaši věří, že Caterham může zabrat příští týden na „domácí“ Velké ceně Malajsie. „Druhým závodem sezony je Malajsie, náš první domácí závod v roku, takže to bude dobré. Už jsem tam předtím závodil, v roce 2011 jsem dojel na bodech. Bylo by skvělé bojovat o body i letos, ale musíme mít lepší pátek v porovnání s Austrálií, když chceme být v Sepangu silnější. V Melbourne jsme ukázali v kvalifikaci něco z toho, čeho jsme schopní, ale bez dobrých výkonů v prvním a druhém tréninku máme jen malou šanci zabojovat o lepší výsledky.
S úplným pátečním a sobotním programem bychom mohli mít příležitost ukázat skutečné tempo našich vozů a lépe se připravit na samotný závod. Samozřejmě se také chci vyhnout problémům s brzdami, které způsobily mou nehodu v Austrálii. Myslím si, že bez té nehody bychom absolvovali dobrý závod. Budeme tvrdě pracovat na tom, abychom měli šanci ukázat náš skutečný potenciál.“
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.