Mark Webber, loňský vítěz VC Monaka, by si dovedl představit, že by nadcházející VC jeho tým absolvoval bez použití systému KERS. Australan také vyjádřil velký respekt k výkonům svého kolegy, Sebastiana Vettela.
Red Bull zvažuje, že by zhruba místo 82 koní navíc, které s sebou KERS přináší, v ulicích Monte Carla raději vyjel s vozy o několik kilogramů lehčími. Definitivní rozhodnutí by mělo padnout po absolvování obou čtvrtečních tréninků: "Není to žádná hloupá otázka. V dnešních trénincích se tím budeme vážně zabývat," říká Mark Webber.
Při úvahách Red Bullu, zda-li KERS v Monaku použít, také možná sehrálo roli, že jejich systém není vůbec spolelivý. Webber zde před rokem slavil vítězství, kterého si velmi váží: "V Monaku v minulosti vyhráli ti největší závodníci. Zde to ale není pouze souboj muže proti muži, ale také muže proti trati. Vítězství zde je nezapomenutelné."
Budou se Vettel s Webberem muset obejít v Monaku bez KERSu? Vše by se mělo rozhodnout dnes...
Webberovi se vstup do sezony moc nepovedl nebo alespoň ne tolik, jako jeho kolegovi. Australan na úřadujícího šampióna ztrácí již 51 bodů: "Seb dal v současnosti laťku hodně, hodně vysoko. Já jsem velmi rád, když se mu dokáži přiblížit. Teď se pokouším být pomalu lepší jak on. Na tom teď pracuji."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.