Šéf společnosti Prodrive je přesvědčený o tom, že nové týmy Lotus, Virgin a HRT poškodily ostatní zájemce o vstup do F1, potvrdil se totiž jeho předpoklad, že neměly reálnou šanci uspět.
Richards je stále přesvědčený, že může být nový tým konkurenceschopný pouze za předpokladu, že do F1 vstoupí ve spolupráci s etablovanou stájí a nebo koupí jiného týmu. Dlouze se zvažovalo, zda zákaznická šasi ano a nebo ne. Jejich následný zákaz přiměl Prodrive k zastavení programu F1 přesto, že již získal místo na startovním roštu. FIA vybrala pro sezonu 2010 čtyři zcela nové a samostatné projekty, Lotus, Virgin, HRT a US F1. Poslední jmenovaný nikdy vůz ani nepostavil, ostatní jsou zatím podle Brita ostudou královny automobilového sportu."Jejich forma připravila ostatní o iluze, že by byli schopni bojovat se stávajícími týmy. A také s hledáním a jednáním se sponzory to teď mají ostatní daleko těžší.""Uvědomil jsem si už tehdy, že bychom jen velmi těžko získali potřebné peníze. Myšlenka úspěšného nového samostatného týmu se ukázala mylnou," uvedl bývalý šéf týmů Benetton a BAR.Myšlenku na návrat do F1 však stále neopustil, ačkoliv se podrobně připravená spolupráce s Renaultem neuskutečnila. "Pokud by se naskytla možnost převzít nějaký existující tým, určitě se tím budeme zabývat."
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.