Šéf společnosti Prodrive je přesvědčený o tom, že nové týmy Lotus, Virgin a HRT poškodily ostatní zájemce o vstup do F1, potvrdil se totiž jeho předpoklad, že neměly reálnou šanci uspět.
Richards je stále přesvědčený, že může být nový tým konkurenceschopný pouze za předpokladu, že do F1 vstoupí ve spolupráci s etablovanou stájí a nebo koupí jiného týmu. Dlouze se zvažovalo, zda zákaznická šasi ano a nebo ne. Jejich následný zákaz přiměl Prodrive k zastavení programu F1 přesto, že již získal místo na startovním roštu. FIA vybrala pro sezonu 2010 čtyři zcela nové a samostatné projekty, Lotus, Virgin, HRT a US F1. Poslední jmenovaný nikdy vůz ani nepostavil, ostatní jsou zatím podle Brita ostudou královny automobilového sportu."Jejich forma připravila ostatní o iluze, že by byli schopni bojovat se stávajícími týmy. A také s hledáním a jednáním se sponzory to teď mají ostatní daleko těžší.""Uvědomil jsem si už tehdy, že bychom jen velmi těžko získali potřebné peníze. Myšlenka úspěšného nového samostatného týmu se ukázala mylnou," uvedl bývalý šéf týmů Benetton a BAR.Myšlenku na návrat do F1 však stále neopustil, ačkoliv se podrobně připravená spolupráce s Renaultem neuskutečnila. "Pokud by se naskytla možnost převzít nějaký existující tým, určitě se tím budeme zabývat."
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.