Jak je už pro okurkovou sezonu v F1 příznačné, ze skříní občas vyskakují zapomenutí kostlivci. Jedním takovým je i vzpomínka Jarna Trulliho na spolupráci s Ralfem Schumacherem u továrního týmu japonské automobilky.
Aktuální pilot Lotusu se řadil mezi přední piloty formule 1, ale do nejužší špičky nikdy nepronikl. Jeho zkušenosti z týmů Minardi, Prost, Jordan, Renault a Toyota dnes využívá nově vzniklá malajská stáj.Trulli souhlasí s tím, že pro tým je nanejvýš důležité mít jezdce, který umí technikům a inženýrům přesně říci, co je potřeba, aby byl vůz rychlejší a jak se na něm která změna projevila."Pokud má tým dobrou zpětnou vazbu, může dělat správná rozhodnutí a směřovat kupředu i ve vývoji. Když uděláme špatné rozhodnutí, může mít vliv na výkonnost vozu i v dalším roce. Mým úkolem je říci, co je potřeba, abychom se dostali na špičku."
Jarno Trulli porovnal současného kolegu Kovalainena s Ralfem SchumacheremAle v týmu jsou minimálně dva piloti a pokud doporučuje každý něco jiného, může vzniknout problém. Jarno přiznává, že jeho současný kolega Kovalainen má jiný jezdecký styl. Oba ale chtějí především rychlejší vůz, jen s jiným finálním nastavením, Heikki nechce žádné radikální změny.Jinak tomu ale bylo podle Itala u Toyoty, kde závodil po boku Ralfa Schumachera. V úvodu jedné sezony byl výrazně lepší Trulli, ale postupně se výkonnost vyrovnala a nakonec vyšel úspěšněji z vnitrotýmového duelu Němec."Po přestavbě auta jsem byl najednou pomalý, ale celý tým byl pomalejší, jen Ralf už byl lepší než já. Tehdy jsme udělali nesprávné rozhodnutí," vysvětlil Jarno a na otázku, zda šlo o politické rozhodnutí po intervenci Ralfa Schumachera odpověděl, ano.Spolupráce zmíněné trojice skončila odchodem Ralfa Schumachera, jehož kroky z F1 následovala nedlouho poté i samotná Toyota.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.