Megacomeback formule 1, tak byl hodnocen návrat několikanásobného šampiona F1 Michaela Schumachera. Zatím se mu však nedaří a z bitvy o titul je boj o renomé a setrvání v přízni fanoušků i odborné veřejnosti. Mladší z bratrů Schumacherů Ralf je přesvědčen, že Michaelova minulost je aktuálně přítěží.
Michael Schumacher prohrává se svým týmovým kolegou Rosbergem. Přestože mladý Němec je respektovaným, právě stav vzájemných duelů je tím, co snižuje Schumiho akcie. A když se k tomu přidá podobný manévr, jaký předvedl v Maďarsku, je o negativní kritiku postaráno ve velkém.„Start na Nürburgringu 2001 se mu nevydařil a tlačil mne pak ve snaze o nápravu ke zdi stejným způsobem. Vždy závodil bez ohledu na to, jestli je vedle něj bratr nebo někdo jiný,“ uvedl Ralf Schumacher, ale přesto není bratr bezcitným robotem o čemž svědčí i to, že se za manévr omluvil. „Neudělal to proto, aby měl někdo radost nebo proto, že ho ostatní kritizovali, omluvil se proto, protože uznal chybu.“„Michael je dnes přístupnější kompromisům, ale lidé si je vysvětlují špatně. Dříve mu vyčítali chladnokrevnost, dnes pro změnu uvolněnost a chybějící ctižádostivost.“Každý ho posuzuje podle jeho úspěšné minulosti, právě proto vypadá bilance letošní sezony špatně, nebývale tvrdý manévr na Barrichella ale dle Ralfa ukazuje, jak moc je Michael motivovaný a hladový i jen po jediném bodě.„Určitě si neužívá jedenáctého místa, chce přirozeně vyhrávat, ale je jasné, že jeho návrat pomohl v F1 všem, jen jemu zatím ne.“
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.