Předmětem informací o formuli 1 nejsou jen technické novinky a samotné závody, velkou část zaujímají také spekulace o možných přestupech a personálních změnách týmů. Intenzivně zmiňovanou možností je aktuálně přestup Kubicy do Ferrari. Přebytečným by se stal Felipe Massa.
Údajná opce na služby Roberta Kubicy do 15. června letošního roku dává tušit, že u Ferrari nejsou s aktuální výkonností brazilského pilota až tak spokojeni, navíc jeho manažer Todt ml. už nemá výhodu svého otce v pozici šéfa týmu.
„Určitě bych rád zůstal ve Ferrari i nadále. Věřím, že jsem jeho pevnou součástí a co lidé říkají mne až tak nezajímá. Ve světě F1 se objevují novinky co týden. Plně se soustředím na svou práci,“ uvedl Massa k možnosti, že by se stal v rudém týmu přebytečným.
Nově se objevila informace, že v případě odchodu zamíří do aktuálně stále silnější stáje Red Bull, kde by jeho zkušenosti z Ferrari mohli využít. V případě rakouské stáje se hovoří o konci kariéry Marka Webbera, neboť Vettel je jeho středobodem.
„Pokud skončím, přál bych si, aby tomu bylo na vysoké úrovni. Mám výbornou formu, věřím, že mám stále co předvést a budu tu ještě několik let,“ prohlásil ale Australan.
Spekulace se zřejmě nezakládá na hodnotných základech, neboť ještě nedávno se hovořilo o tom, že Red Bull má přivést zpět exšampiona Kimiho Räikkönena.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.