Předmětem informací o formuli 1 nejsou jen technické novinky a samotné závody, velkou část zaujímají také spekulace o možných přestupech a personálních změnách týmů. Intenzivně zmiňovanou možností je aktuálně přestup Kubicy do Ferrari. Přebytečným by se stal Felipe Massa.
Údajná opce na služby Roberta Kubicy do 15. června letošního roku dává tušit, že u Ferrari nejsou s aktuální výkonností brazilského pilota až tak spokojeni, navíc jeho manažer Todt ml. už nemá výhodu svého otce v pozici šéfa týmu.
„Určitě bych rád zůstal ve Ferrari i nadále. Věřím, že jsem jeho pevnou součástí a co lidé říkají mne až tak nezajímá. Ve světě F1 se objevují novinky co týden. Plně se soustředím na svou práci,“ uvedl Massa k možnosti, že by se stal v rudém týmu přebytečným.
Nově se objevila informace, že v případě odchodu zamíří do aktuálně stále silnější stáje Red Bull, kde by jeho zkušenosti z Ferrari mohli využít. V případě rakouské stáje se hovoří o konci kariéry Marka Webbera, neboť Vettel je jeho středobodem.
„Pokud skončím, přál bych si, aby tomu bylo na vysoké úrovni. Mám výbornou formu, věřím, že mám stále co předvést a budu tu ještě několik let,“ prohlásil ale Australan.
Spekulace se zřejmě nezakládá na hodnotných základech, neboť ještě nedávno se hovořilo o tom, že Red Bull má přivést zpět exšampiona Kimiho Räikkönena.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.