Předmětem informací o formuli 1 nejsou jen technické novinky a samotné závody, velkou část zaujímají také spekulace o možných přestupech a personálních změnách týmů. Intenzivně zmiňovanou možností je aktuálně přestup Kubicy do Ferrari. Přebytečným by se stal Felipe Massa.
Údajná opce na služby Roberta Kubicy do 15. června letošního roku dává tušit, že u Ferrari nejsou s aktuální výkonností brazilského pilota až tak spokojeni, navíc jeho manažer Todt ml. už nemá výhodu svého otce v pozici šéfa týmu.
„Určitě bych rád zůstal ve Ferrari i nadále. Věřím, že jsem jeho pevnou součástí a co lidé říkají mne až tak nezajímá. Ve světě F1 se objevují novinky co týden. Plně se soustředím na svou práci,“ uvedl Massa k možnosti, že by se stal v rudém týmu přebytečným.
Nově se objevila informace, že v případě odchodu zamíří do aktuálně stále silnější stáje Red Bull, kde by jeho zkušenosti z Ferrari mohli využít. V případě rakouské stáje se hovoří o konci kariéry Marka Webbera, neboť Vettel je jeho středobodem.
„Pokud skončím, přál bych si, aby tomu bylo na vysoké úrovni. Mám výbornou formu, věřím, že mám stále co předvést a budu tu ještě několik let,“ prohlásil ale Australan.
Spekulace se zřejmě nezakládá na hodnotných základech, neboť ještě nedávno se hovořilo o tom, že Red Bull má přivést zpět exšampiona Kimiho Räikkönena.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.