Zoran Stefanovič stojí v čele skupiny, jež investuje nemalý peníz do přípravy vozu F1, přitom nemá vůbec zajištěno startovní místo. Něco takového formule 1 nepamatuje. Počáteční investici musí provést sice každý a většinou bez záruky, ale pokud jsou Srbové opravdu připraveni závodit, je to něco jiného.
"Zbývá už jen velmi málo času, Bahrajn se rychle blíží. Pokud máme stát na startu prvního závodu, musíme mít příští středu sbaleno a věříme, že se nám to podaří," uvedl pro Reuters Stefanovič.Campos a USF1 mají potíže, nejenže nemají auta připravena, ale mají finanční potíže a podle posledních informací nejsou stáje schopny poskytnout záruku, že budou na startu třeba i ve čtvrtém závodě.FIA situaci s oběma řeší a varuje, že zpoždění s sebou nese nemalou pokutu. Naproti tomu Stefan GP mohl už tento týden testovat, neobdržel však pneumatiky od monopolního dodavatele Bridgestone. Stefanovič věří, že FIA odpovídající pneumatiky týmu zajistí. Pokud nedostanou zelenou už pro Bahrajn, jsou schopni nastoupit později.A z čeho pramení víra zakladatele týmu? "Bernie podporuje všechny, nás zejména proto, že se snažíme, nevykládáme, pracujeme a děláme pokroky."Jezdecké duo je jasné. Kazuki Nakajima už podepsal a Jacques Villeneuve má smlouvu na stole. Čeká se jen na další vývoj situace, jasněji by mělo být během dvou až tří dnů.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.