Robert Kubica v loňském roce bojoval o titul šampióna, letošní ročník je však pro něj doslova černou můrou. Obtížné získávání mistrovských bodů s ne zcela konkurenceschopným vozem na straně jedné a nejistoty kolem dalšího působení na straně druhé. Polák však věří, že se situace vytříbí velmi rychle a k jeho spokojenosti.
Kubica má podle zatím dostupných informací na stole nabídku na přestup do Renaultu, ale aféra kolem zmanipulované loňské GP Singapuru a možných sankcí, hovoří se i o možnosti vyloučení ze šampionátu, rozhodování komplikuje.
Na otázku, zda faktické přiznání odpovědnosti za ovlivnění průběhu loňského závodu nehodou Nelsona Piqueta ovlivňuje náhled jezdce na francouzský tým odpověděl: „Abych byl upřímný, nerad mluvím o věcech o kterých nemám dostatek informací. Znám je jen z tisku, proto bych nerad tuto záležitost jakkoliv komentoval." „Zatím není jasné, kde budu závodit, ale pevně věřím, že budeme schopni udělat konečné rozhodnutí brzy. Situace u Renaultu rozhodování obtížnějším dělá i nedělá. Renault je jednou z možností, musíme počkat, jak se vyšetřování vyvine a budeme pracovat i na jiných alternativách."
Aktuální pilot končícího týmu BMW Sauber je spojován také s Williamsem, kde by mohl nahradit s největší pravděpodobností odcházejícího Nico Rosberga, ale ani budoucnost v Hinwilu není definitivně ztracená, neboť tým koupil nový majitel a chce nadále působit v F1.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.