Britský tým představil novou zbraň pro šampionát formule 1. Oficiálně neoficiální představení proběhlo při testu ve španělském Algarve. První kola s novým monopostem připadla testovacímu jezdci Nico Hülkenbergovi.
Williams se po ztrátě tovární podpory od BMW potýká se svým osudem se střídavými úspěchy i neúspěchy. Vedení stáje si uvědomuje, že ceněného Rosberga a štědré sponzory si jen průměrným vozem neudrží, proto napnulo veškerou svoji pozornost k převratné sezoně 2009.
Loňský šampionát dost možná obětoval Williams co možná nejlepší přípravě na rok letošní, který bude výrazně ovlivněn novými technickými předpisy. Technický ředitel Sam Michael přiznal, že se na voze pracuje velmi intenzivně už 14 měsíců. Proces od návrhu po sestavení nazval jako nadmíru komplexní. Lidé kolem Sira Williamse si uvědomují, jak málo času je na doladění vozu a odstranění případných slabých míst.
V Grove byli mezi prvními, kdo vyjel s přepracovanými spoilery na závodní dráhu ještě loni v Barceloně. Také v přípravě nového systému obnovy energie KERS jsou pravděpodobně mezi těmi nejlépe připravenými. Williams navázal k přípravě systému spolupráci se společností, která se systému rekuperace a druhotného využití energie dlouhodobě věnuje, společně pak sáhli po zcela jiném řešení. Zatímco ostatní týmy ukládají sebranou energii od brzd do baterií, Williams ji vkládá do setrvačníku.
Hnacím agregátem bude znovu výrobek od Toyoty, převodovku bez poklesu výkonu si Williams úspěšně produkuje sám.
Tmavě modrá barva představeného vozu není finálním barevným řešením, to bude předvedeno až při příležitosti oficiálního představení vozu a týmu pro rok 2009, které se bude konat na konci února.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.