Britský tým představil novou zbraň pro šampionát formule 1. Oficiálně neoficiální představení proběhlo při testu ve španělském Algarve. První kola s novým monopostem připadla testovacímu jezdci Nico Hülkenbergovi.
Williams se po ztrátě tovární podpory od BMW potýká se svým osudem se střídavými úspěchy i neúspěchy. Vedení stáje si uvědomuje, že ceněného Rosberga a štědré sponzory si jen průměrným vozem neudrží, proto napnulo veškerou svoji pozornost k převratné sezoně 2009.
Loňský šampionát dost možná obětoval Williams co možná nejlepší přípravě na rok letošní, který bude výrazně ovlivněn novými technickými předpisy. Technický ředitel Sam Michael přiznal, že se na voze pracuje velmi intenzivně už 14 měsíců. Proces od návrhu po sestavení nazval jako nadmíru komplexní. Lidé kolem Sira Williamse si uvědomují, jak málo času je na doladění vozu a odstranění případných slabých míst.
V Grove byli mezi prvními, kdo vyjel s přepracovanými spoilery na závodní dráhu ještě loni v Barceloně. Také v přípravě nového systému obnovy energie KERS jsou pravděpodobně mezi těmi nejlépe připravenými. Williams navázal k přípravě systému spolupráci se společností, která se systému rekuperace a druhotného využití energie dlouhodobě věnuje, společně pak sáhli po zcela jiném řešení. Zatímco ostatní týmy ukládají sebranou energii od brzd do baterií, Williams ji vkládá do setrvačníku.
Hnacím agregátem bude znovu výrobek od Toyoty, převodovku bez poklesu výkonu si Williams úspěšně produkuje sám.
Tmavě modrá barva představeného vozu není finálním barevným řešením, to bude předvedeno až při příležitosti oficiálního představení vozu a týmu pro rok 2009, které se bude konat na konci února.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.