Sebastien Buemi je posledním pilotem, který byl pro nadcházející sezonu 2009 potvrzen. Současně bude nejmladším jezdcem a pomyslné žezlo převezme z rukou úspěšného Vettela. Na věku ale podle něj nezáleží, počítá se pouze rychlost, body a vítězství.
„Smlouvu jsem podepsal už 22. prosince 2008,“ prozradil se zpožděním Švýcar, jenž se upsal stáji Toro Rosso. K podpisu došlo při soustředění juniorky společnosti Red Bull v Rakousku a kontrakt mu na stůl položil ve své kanceláři zakladatel společnosti Dietrich Mateschitz.
„Byl to neopakovatelný okamžik, pomyslel jsem si, že teď už je konec srandy. Ne že bych dosud nebral svoji práci vážně, ale formule 1 je zcela jiná dimenze, jiná úroveň. Při příchodu do F1 se vám zdá, že předchozí působení byla méně důležitá. Budu se snažit, abych Red Bull přesvědčil, že si jejich důvěru plně zasloužím.“
Buemi byl nejmladším pilotem startovního pole prakticky ve všech šampionátech, ve kterých působil, ať už to byla formule BMW, F3 nebo GP2. „Má předchozí vítězství byla nádherná, ale to se v F1 nepočítá, věk nehraje žádnou roli. Nevidím rozdíl v tom, kolik kterému mému soupeři je, podstatné je, jestli budu rychlý a já chci být nejrychlejší.“
Druhý závodní monopost stále ještě svého majitele nezná. Adeptů je celá řada, v poslední době je zmiňován Bourdais, Sato a Button. Buemi má dva cíle. Spolu s týmem tvrdě pracovat na zlepšení vozu a osobním cílem je porážka týmového kolegy.
„Nemůžeme se spokojit s dvanáctými místy, musíme si stanovit vysoké, ale ne přehnané cíle. Osobně zůstávám nohama na zemi, ve své první sezoně v F1 určitě nebudu mistrem světa.“
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.