Sebastien Buemi je posledním pilotem, který byl pro nadcházející sezonu 2009 potvrzen. Současně bude nejmladším jezdcem a pomyslné žezlo převezme z rukou úspěšného Vettela. Na věku ale podle něj nezáleží, počítá se pouze rychlost, body a vítězství.
„Smlouvu jsem podepsal už 22. prosince 2008,“ prozradil se zpožděním Švýcar, jenž se upsal stáji Toro Rosso. K podpisu došlo při soustředění juniorky společnosti Red Bull v Rakousku a kontrakt mu na stůl položil ve své kanceláři zakladatel společnosti Dietrich Mateschitz.
„Byl to neopakovatelný okamžik, pomyslel jsem si, že teď už je konec srandy. Ne že bych dosud nebral svoji práci vážně, ale formule 1 je zcela jiná dimenze, jiná úroveň. Při příchodu do F1 se vám zdá, že předchozí působení byla méně důležitá. Budu se snažit, abych Red Bull přesvědčil, že si jejich důvěru plně zasloužím.“
Buemi byl nejmladším pilotem startovního pole prakticky ve všech šampionátech, ve kterých působil, ať už to byla formule BMW, F3 nebo GP2. „Má předchozí vítězství byla nádherná, ale to se v F1 nepočítá, věk nehraje žádnou roli. Nevidím rozdíl v tom, kolik kterému mému soupeři je, podstatné je, jestli budu rychlý a já chci být nejrychlejší.“
Druhý závodní monopost stále ještě svého majitele nezná. Adeptů je celá řada, v poslední době je zmiňován Bourdais, Sato a Button. Buemi má dva cíle. Spolu s týmem tvrdě pracovat na zlepšení vozu a osobním cílem je porážka týmového kolegy.
„Nemůžeme se spokojit s dvanáctými místy, musíme si stanovit vysoké, ale ne přehnané cíle. Osobně zůstávám nohama na zemi, ve své první sezoně v F1 určitě nebudu mistrem světa.“
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.