Red Bull Racing je silným soukromým týmem, který má vysoké ambice. Jeho šéf Christian Horner je přesvědčen, že nové podmínky přinesou stáji prostor k vyšvihnutí se do předních pozic.
Obecně se soudí, že letošní sezona přinese po dlouhé době s novými pravidly a předpisy tolik potřebný prostor pro rozvoj a zlepšení. Horner věří, že ztráta na tovární stáje v případě dlouhodobého výzkumu, vývoje a analýz bude redukována na zanedbatelnou úroveň.
„Nová pravidla nám vytvoří prostor pro možná zlepšení. Díky různým omezením budou mít všechny stáje shodné podmínky a začínáme prakticky od nuly.“
Red Bull Technology připravuje nové monoposty designované Adrianem Neweyem, tým z Milton Keynes má v plánu představit RB5 9. února.
„Jedeme podle vlastního plánu a zatím jsme s postupem spokojení. Hlavní soustředění směřovalo na chování pneumatik a specifické vlastnosti a podmínky s tím spojené. Výsledky jsou nadějné.“
Novou posilou bude ceněný Sebastian Vettel, jenž nahradil Davida Coultharda v kokpitu jednoho z monopostů. Horner si přestup pochvaluje, neboť proběhl velmi hladce a výrazně k tomu měla přispět skutečnost, že mladý Němec nabyl zkušenosti při testech v roce 2008.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.