Někdo by si mohl o prodávané stáji s cenou 1USD myslet, že se jedná o špičkovou nabídkou, která se nebude opakovat. Ale David Richards, jeden z možných kupců, chladně kalkuluje a výsledek mu vyšel poněkud jiný.
David Richards zná sídlo týmu v Brackley velmi dobře, vždyť ho dva roky na přání bývalého většinového vlastníka British American Tobacco vedl. Po úspěšné sezoně 2004 byl kontrakt ukončen a na jeho pozici nastoupil Nick Fry, jenž se v čele přes postupný úpadek stáje udržel až do hořkého konce.
Richards je přesvědčen o tom, že nabízený tým je skvělý a pracují pro něj špičkoví odborníci, ale jasný zájem o něj stále veřejně neprojevil.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka. Nesouhlasím totiž s tím, že je Brackley jen díky vyspělosti a vybavenosti až tak skvělou nabídkou. Stávající náklady na udržení a provoz tak velkého týmu jsou příliš velké. Za každou cenu se tedy nikam neženu.“
Odhadovaný rozpočet stáje Honda z letošního roku je 300 milionů USD. Richards má mít údajně představu, že bude operovat s částkou kolem 70 milionů ročně. Honda nabízí svůj tým podle dostupných informací prakticky zadarmo, ale chce od nového vlastníka záruky, že udrží továrnu v provozu a stejně tak si ponechá i současná pracovní místa.
Richards má pro převzetí Hondy jednat s Dubai Investment Capital, jenž prostřednictvím Magma Group usiloval o koupi B týmu Hondy Super Aguri v první polovině letošního roku a respektovaným vlastníkem stáje F3 Trevorem Carlinem...
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.