Někdo by si mohl o prodávané stáji s cenou 1USD myslet, že se jedná o špičkovou nabídkou, která se nebude opakovat. Ale David Richards, jeden z možných kupců, chladně kalkuluje a výsledek mu vyšel poněkud jiný.
David Richards zná sídlo týmu v Brackley velmi dobře, vždyť ho dva roky na přání bývalého většinového vlastníka British American Tobacco vedl. Po úspěšné sezoně 2004 byl kontrakt ukončen a na jeho pozici nastoupil Nick Fry, jenž se v čele přes postupný úpadek stáje udržel až do hořkého konce.
Richards je přesvědčen o tom, že nabízený tým je skvělý a pracují pro něj špičkoví odborníci, ale jasný zájem o něj stále veřejně neprojevil.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka. Nesouhlasím totiž s tím, že je Brackley jen díky vyspělosti a vybavenosti až tak skvělou nabídkou. Stávající náklady na udržení a provoz tak velkého týmu jsou příliš velké. Za každou cenu se tedy nikam neženu.“
Odhadovaný rozpočet stáje Honda z letošního roku je 300 milionů USD. Richards má mít údajně představu, že bude operovat s částkou kolem 70 milionů ročně. Honda nabízí svůj tým podle dostupných informací prakticky zadarmo, ale chce od nového vlastníka záruky, že udrží továrnu v provozu a stejně tak si ponechá i současná pracovní místa.
Richards má pro převzetí Hondy jednat s Dubai Investment Capital, jenž prostřednictvím Magma Group usiloval o koupi B týmu Hondy Super Aguri v první polovině letošního roku a respektovaným vlastníkem stáje F3 Trevorem Carlinem...
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.