Někdo by si mohl o prodávané stáji s cenou 1USD myslet, že se jedná o špičkovou nabídkou, která se nebude opakovat. Ale David Richards, jeden z možných kupců, chladně kalkuluje a výsledek mu vyšel poněkud jiný.
David Richards zná sídlo týmu v Brackley velmi dobře, vždyť ho dva roky na přání bývalého většinového vlastníka British American Tobacco vedl. Po úspěšné sezoně 2004 byl kontrakt ukončen a na jeho pozici nastoupil Nick Fry, jenž se v čele přes postupný úpadek stáje udržel až do hořkého konce.
Richards je přesvědčen o tom, že nabízený tým je skvělý a pracují pro něj špičkoví odborníci, ale jasný zájem o něj stále veřejně neprojevil.
„Nechávám si otevřená zadní vrátka. Nesouhlasím totiž s tím, že je Brackley jen díky vyspělosti a vybavenosti až tak skvělou nabídkou. Stávající náklady na udržení a provoz tak velkého týmu jsou příliš velké. Za každou cenu se tedy nikam neženu.“
Odhadovaný rozpočet stáje Honda z letošního roku je 300 milionů USD. Richards má mít údajně představu, že bude operovat s částkou kolem 70 milionů ročně. Honda nabízí svůj tým podle dostupných informací prakticky zadarmo, ale chce od nového vlastníka záruky, že udrží továrnu v provozu a stejně tak si ponechá i současná pracovní místa.
Richards má pro převzetí Hondy jednat s Dubai Investment Capital, jenž prostřednictvím Magma Group usiloval o koupi B týmu Hondy Super Aguri v první polovině letošního roku a respektovaným vlastníkem stáje F3 Trevorem Carlinem...
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.