Stáj z Maranella má údajně problém a rozhodla se ho při posledních testech v Barceloně maskovat před konkurencí i médii. Týká se nového systému KERS. Ferrari ho stejně jako některé jiné týmy testuje, ale ve skutečnosti se jedná jen o prázdnou krabici.
Podle důvěryhodných pramenů bylo varování před úrazem proudem na rudých vozech ve Španělsku pouze zbytečnou ozdobou. Nálepka a tvarování kapotáže sice signalizovalo přítomnost KERS, ale ve voze byla jen nefunkční maketa.
Ferrari si systém samo nevyvíjí, ale odebírat ho bude od subdodavatele, kterým je známá italská společnost Magneti Marelli, jež s Ferrari dlouhodobě a úspěšně spolupracuje.
Podle dostupných informací má ale výrobce nečekané problémy s elektromotorem a nepodařilo se pro testy dosáhnout potřebné spolehlivosti. Další testy jsou naplánovány na 9. prosince do Jerezu.
Pravdivost informace potvrzuje i konkurenční Renault, i francouzský tým bude brát KERS od stejného výrobce.
„Přechodné auto stavět nebudeme. Čekáme na KERS, který se objeví až na novém R29, jenž bude na trati v lednu,“ uvedl šéfinženýr Renaultu Pat Symonds.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.