Eddie Irvine sice nevynikl jako absolutní hvězda motorsportu, zato si vždy uměl získat pozornost lačných médií svými výroky a reakcemi. Po skončení sezony 2008 nezůstal ani on pozadu s komentářem a hodnocením nového šampiona.
Podle bývalého pilota Jordanu, Ferrari a Jaguaru zlomový okamžik korunovace mistrem světa 23letého Lewise Hamiltona nezmění.
„Už delší čas je nejsledovanějším jezdcem současné F1. Po zisku prvního titulu to bude mít všechno ještě o něco snazší. Pro formuli 1 je tou nejlepší možnou osobou, užívá si popularity a zvyšuje kredit sportu.“
Irvine byl krátce týmovým kolegou Michaela Schumachera, ale jeho kvalit nedosahoval. „Michael mohl mít i jedenáct titulů, kdyby nešel z Benettonu do Ferrari, ale třeba do Williamsu. Ve Ferrari musel čekat na další svůj titul dlouho.“
Lewis Hamilton zřejmě o přestupu uvažovat nebude, alespoň prozatím. Jeho život i kariéra je spjata s Wokingem a Ronem Dennisem. Podle Ira není k přestupu ani důvodu. „Lewis je nejlepším současným jezdcem a sedí v nejlepším autě, určitě u prvního titulu nezůstane, možná překoná i Michaela.“
Pokud by ale už měl mladý Brit někdy stáj změnit, pak musí jít jedině do Ferrari. „Nejlepší jezdec by měl vždy závodit za Ferrari.“
S názorem Eddieho na zářnou budoucnost nového šampiona se lze ztotožnit, pouze poslední citace zní ale účelově. Pokud mají megahvězdy startovat za Ferrari, chce tím Irvine, bývalý jezdec týmu z Maranella říci, že každý takový pilot megahvězdou skutečně je?
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.