Středoamerická destinace bývá spojována s formulí 1 stejně často, jako závod v Rusku či Indii. Ale podle posledních odhadů je návrat F1 do Mexika stále více nepravděpodobný.
Mexiko bylo součástí kalendáře F1 poprvé v roce 1963 a hostilo zlatou éru závodů grand prix až do roku 1970. O rok později zahynula velká domácí naděje a přední pilot Pedro Rodriguez, načež organizátoři závod odvolali.
Závodní okruh v hlavním městě byl později upraven a v roce 1980 ho poctila svojí návštěvou americká formulová série CART. Popularita motorsportu byla v Mexiku vždy velká a země se rozhodla financovat velkou přestavbu za cílem přilákat formuli 1.
K tomu v roce 1986 skutečně došlo. K závodu se váží střevní potíže řady favoritů a vítězství začínajícího Gerharda Bergera na papírově slabém Benettonu BMW, ale okruh už velkou popularitu ve startovním poli nezískal a v roce 1992 se konala derniéra.
Závod F1 v Mexiku bývá nyní spojován s úplně novým okruhem na poloostrově Yucatan, ale zatím zůstalo jen u plánů a ty se podle odborných odhadů od reality stále více vzdalují.
Velký podíl na tom má nepříliš dobrá ekonomická situace v USA, okruh měl být součástí mohutné zástavby zaměřené na cestovní ruch a bohatou zahraniční klientelu rekrutující se především z USA....
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.