Středoamerická destinace bývá spojována s formulí 1 stejně často, jako závod v Rusku či Indii. Ale podle posledních odhadů je návrat F1 do Mexika stále více nepravděpodobný.
Mexiko bylo součástí kalendáře F1 poprvé v roce 1963 a hostilo zlatou éru závodů grand prix až do roku 1970. O rok později zahynula velká domácí naděje a přední pilot Pedro Rodriguez, načež organizátoři závod odvolali.
Závodní okruh v hlavním městě byl později upraven a v roce 1980 ho poctila svojí návštěvou americká formulová série CART. Popularita motorsportu byla v Mexiku vždy velká a země se rozhodla financovat velkou přestavbu za cílem přilákat formuli 1.
K tomu v roce 1986 skutečně došlo. K závodu se váží střevní potíže řady favoritů a vítězství začínajícího Gerharda Bergera na papírově slabém Benettonu BMW, ale okruh už velkou popularitu ve startovním poli nezískal a v roce 1992 se konala derniéra.
Závod F1 v Mexiku bývá nyní spojován s úplně novým okruhem na poloostrově Yucatan, ale zatím zůstalo jen u plánů a ty se podle odborných odhadů od reality stále více vzdalují.
Velký podíl na tom má nepříliš dobrá ekonomická situace v USA, okruh měl být součástí mohutné zástavby zaměřené na cestovní ruch a bohatou zahraniční klientelu rekrutující se především z USA....
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.