Šéf formule 1 Bernie Ecclestone opět dokázal, že je přes svůj malý vzrůst velkým hráčem. A nutno dodat, že až bezohledným. Ve hře je pořadatelství Grand Prix Velké Británie.
Ecclestone už dlouhou dobu kritizuje Silverstone a jeho technické zázemí. Věci došly tak daleko, že vlastník okruhu BRDC zahájil rozsáhlou rekonstrukci a modernizaci. Není však už pozdě?
Velká Británie byla vždy baštou formule 1 a představa, že by ostrovní stát přišel o vlastní závod, je téměř nepředstavitelná. Zvláště s ohledem na skutečnost, že s Lewisem Hamiltonem je o závody v Británii opět obrovský zájem.
Platný kontrakt Silverstone vyprší v příštím roce, stavební práce jsou naplánovány, mnohé už probíhají. Ecclestone však místo spokojenosti znovu překvapil.
„Diskutuji i s Doningtonem a už delší dobu. Jestli podepíšeme s nimi nebo se Silverstone zatím netuším.“
Mistr E dále prohlásil, že mu konkurenční okruh slíbil postavit vše, nač si jen vzpomene. „Jestli na to mají peníze? To může ukázat jen čas.“
Jde o skutečnost nebo jen další nátlakovou hru? Je pravdou, že pokud by prezident BRDC Damon Hill dokončil kompletní a nákladnou modernizaci okruhu Silverstone a současně přišel o pořadatelství grand prix, byla by to horší prohra, než neúspěšný duel o titul šampiona F1 se Schumacherem...
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.