Držet stávající formu a nebo sezonu 2008 zahodit? To je otázka, kterou bude muset francouzský tým vyhodnotit a zodpovědět. Fernando Alonso má vlastní představu, chce vítězit.
Může dvojnásobný šampion v letošním roce stanout na nejvyšším stupínku? Podle svých slov mohl vyhrát v neděli v Kanadě, pokud by tým zvolil jinou strategii. Na kdyby se ale nehraje, rychlost R28 není za normálních podmínek dostatečná a výsledkem bylo rozbité auto a další nulový bodový zisk.
„Dříve nebo později se musíme rozhodnout, že nastal čas, abychom přestali vyvíjet letošní auto a vrhli se naplno do přípravy na příští rok. Je to těžké rozhodnutí, ale myslím si, že po Silverstone si na to musíme sednout,“ uvedl Španěl.
Renault neustále R28 vyvíjí a po příjezdu do Evropy se zdál v daleko lepší formě, než na začátku sezony. Bodově se to však neprojevilo, neboť Alonso útočí za každou cenu i s vysokým rizikem a týmový kolega Piquet jezdí mimo bodované pozice. Pokud vůbec závod dokončí.
Alonso chce počkat na to, jak se osvědčí poslední připravené novinky ve Francii a Velké Británii. A pokud nedojde k výraznému zlepšení, chce pracovat jen na R29, aby mělo na vítězství nejen ambice, ale především vlastnosti.
Stejnou záležitostí se zabýval šéfinženýr Symonds už dříve. Pro sezonu 2009 nás totiž čeká slušné množství změn v technických oblastech a tím se otevírá příležitost k razantnímu skoku kupředu. Vzhledem k těmto skutečnostem je poměrně pravděpodobné, že Renault letošní rok co nevidět obětuje...
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.