Držet stávající formu a nebo sezonu 2008 zahodit? To je otázka, kterou bude muset francouzský tým vyhodnotit a zodpovědět. Fernando Alonso má vlastní představu, chce vítězit.
Může dvojnásobný šampion v letošním roce stanout na nejvyšším stupínku? Podle svých slov mohl vyhrát v neděli v Kanadě, pokud by tým zvolil jinou strategii. Na kdyby se ale nehraje, rychlost R28 není za normálních podmínek dostatečná a výsledkem bylo rozbité auto a další nulový bodový zisk.
„Dříve nebo později se musíme rozhodnout, že nastal čas, abychom přestali vyvíjet letošní auto a vrhli se naplno do přípravy na příští rok. Je to těžké rozhodnutí, ale myslím si, že po Silverstone si na to musíme sednout,“ uvedl Španěl.
Renault neustále R28 vyvíjí a po příjezdu do Evropy se zdál v daleko lepší formě, než na začátku sezony. Bodově se to však neprojevilo, neboť Alonso útočí za každou cenu i s vysokým rizikem a týmový kolega Piquet jezdí mimo bodované pozice. Pokud vůbec závod dokončí.
Alonso chce počkat na to, jak se osvědčí poslední připravené novinky ve Francii a Velké Británii. A pokud nedojde k výraznému zlepšení, chce pracovat jen na R29, aby mělo na vítězství nejen ambice, ale především vlastnosti.
Stejnou záležitostí se zabýval šéfinženýr Symonds už dříve. Pro sezonu 2009 nás totiž čeká slušné množství změn v technických oblastech a tím se otevírá příležitost k razantnímu skoku kupředu. Vzhledem k těmto skutečnostem je poměrně pravděpodobné, že Renault letošní rok co nevidět obětuje...
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.