Majitel stáje Force India Vijay Mallya je nespokojený u svého týmu jen s jedinou věcí, kvalifikačním výkonem. Achillovu patu musí napravit konstruktér Mike Gascoyne spolu se svými lidmi co nejdříve. Času není nazbyt, s lepším startem budou body totiž blíž.
Mallya si užíval v posledních dvou závodech svého vozu v přímém televizním záběru. V obou případech urputně o své pozice bojoval Giancarlo Fisichella s Hamiltonem a Heidfeldem v papírově mnohem rychlejších vozech. Přestože Ital i při velké úmrtnosti strojů nakonec na body nedosáhl, jeho desáté místo je pro vedení stáje úspěchem a příslibem do budoucna.
„Nečekal jsem, že to osmé místo udrží, ale byl jsem velmi spokojený s naším umístěním, neboť se lepšíme od závodu k závodu. Škoda, že Adrian nemohl závod dokončit, měl výborný start ze zadních pozic a rozhodl se po zisku několika míst riskovat. Někdy to vyjde, jindy ne, jsou to závody."
S konkurenceschopností svých vozů v závodě je Mallya spokojen, ale kvalifikace jim nejdou. „Po tak skvělých časech ve volných trénincích jsem byl výkonem v kvalifikaci skutečně zklamán. Uvědomuji si, že nejsme stavu využít potenciál vozu v měřeném kvalifikačním kole. Musíme se na to zaměřit a jsem si jistý, že to brzy vyřešíme. Když budeme startovat více vpředu, jsou i větší šance dojet do cíle lépe."
Mallya opět pochválil přínos Fisichelly, který je se svými téměř dvěma sty starty přesně tím, co tým potřeboval. A že se Sutilovi nedaří? O nic podle Inda nejde, jeho čas ještě přijde. „Nemůžeme chtít po Adrianovi, aby měl stejné znalosti jako Giancarlo, vždyť má najeto sotva desetinu jeho závodů. Může se od něj ale učit a růst, a to je přesně to, co jsme potřebovali a chtěli."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.