Majitel stáje Force India Vijay Mallya je nespokojený u svého týmu jen s jedinou věcí, kvalifikačním výkonem. Achillovu patu musí napravit konstruktér Mike Gascoyne spolu se svými lidmi co nejdříve. Času není nazbyt, s lepším startem budou body totiž blíž.
Mallya si užíval v posledních dvou závodech svého vozu v přímém televizním záběru. V obou případech urputně o své pozice bojoval Giancarlo Fisichella s Hamiltonem a Heidfeldem v papírově mnohem rychlejších vozech. Přestože Ital i při velké úmrtnosti strojů nakonec na body nedosáhl, jeho desáté místo je pro vedení stáje úspěchem a příslibem do budoucna.
„Nečekal jsem, že to osmé místo udrží, ale byl jsem velmi spokojený s naším umístěním, neboť se lepšíme od závodu k závodu. Škoda, že Adrian nemohl závod dokončit, měl výborný start ze zadních pozic a rozhodl se po zisku několika míst riskovat. Někdy to vyjde, jindy ne, jsou to závody."
S konkurenceschopností svých vozů v závodě je Mallya spokojen, ale kvalifikace jim nejdou. „Po tak skvělých časech ve volných trénincích jsem byl výkonem v kvalifikaci skutečně zklamán. Uvědomuji si, že nejsme stavu využít potenciál vozu v měřeném kvalifikačním kole. Musíme se na to zaměřit a jsem si jistý, že to brzy vyřešíme. Když budeme startovat více vpředu, jsou i větší šance dojet do cíle lépe."
Mallya opět pochválil přínos Fisichelly, který je se svými téměř dvěma sty starty přesně tím, co tým potřeboval. A že se Sutilovi nedaří? O nic podle Inda nejde, jeho čas ještě přijde. „Nemůžeme chtít po Adrianovi, aby měl stejné znalosti jako Giancarlo, vždyť má najeto sotva desetinu jeho závodů. Může se od něj ale učit a růst, a to je přesně to, co jsme potřebovali a chtěli."
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.