Monopost R28 se představil na barcelonském okruhu ve výrazně lepší formě, než jsme měli možnost vidět v úvodních podnicích letošní sezony. Vzhledem k tomu, že Catalunya údajně poskytuje vše, co najdeme na jiných okruzích, šéfinženýr Renaultu věří v úspěch i v dalších závodech.
Pat Symonds měl spolu s celým francouzským týmem po Alonsově souboji o pole position obrovskou radost. Španěl sice závod pro poruchu motoru nedokončil, ale v současné době jde Francouzům o rychlost a spolehlivost je až druhou v pořadí.
„V Barceloně jsme se špičce přiblížili o tři desetiny vteřiny. Zda se nám bude dařit stejně dobře i v Turecku a v Monaku, to nevím, ale myslím si, že ano.“
Renault změnil u svého vozu před Grand Prix Španělska na 19 různých oblastí, některé více, jiné méně a v podobném trendu hodlá pokračovat i v dalších závodech.
„Mám radost, že všechny nové věci fungovaly tak, jak jsme od nich čekali.“
V každém případě o posledním víkendu zvedl Renault zase hlavu. Zda na tom má lví podíl Fernando Alonso, správná kalibrace aerodynamického tunelu či kombinace mnoha menších skutečností je otázkou, hlavní však je, že můžeme očekávat ještě napínavější závody...
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.