Stávající prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley pro britský Sunday Telegraph přiznal, že další kandidaturu nezvažuje a zda setrvá ve své funkci do října 2009 rozhodne valné shromáždění, jež je svoláno z důvodu známého skandálu nejvyššího představitele.
Mosley se cítí stále schopen, aby zastával svoji pozici zodpovědně a správně, nicméně si je vědom v důsledku své záplatky s prostitutkami prudké ztráty dosavadního renomé.
„Jestli si budou přát, abych pokračoval, budu pracovat ve své funkci dál. Jestli mne nepodpoří, skončím. V každém případě však říkám, že jsem neměl nikdy v plánu znovu kandidovat do dalšího funkčního období po roce 2009."
Brit uvedl, že si uvědomuje svůj věk 69 let a myslí si, že se 73 roky už by příliš prospěšný FIA nebyl. Jeho slova si jistě s velkým zájmem přečte další osobnost formule 1 Bernie Ecclestone, který stojí v čele komerční stránky sportu ve věku 77 let.
Setrvat a bojovat, to je cíl, který si Max stanovil a opírá ho o podporu, kterou mu měli vyslovit ústně nebo písemně představitelé národních organizací z celého světa.
Hodnověrnost podpory je však otázkou. Objevily se totiž i signály, které naznačují, že možná nejde jen o čistou podporu národních organizací, ale i o obavy z možných politických nepříjemností spojených s přihlášením se ke druhé straně bariéry...
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.