Stávající prezident Mezinárodní automobilové federace Max Mosley pro britský Sunday Telegraph přiznal, že další kandidaturu nezvažuje a zda setrvá ve své funkci do října 2009 rozhodne valné shromáždění, jež je svoláno z důvodu známého skandálu nejvyššího představitele.
Mosley se cítí stále schopen, aby zastával svoji pozici zodpovědně a správně, nicméně si je vědom v důsledku své záplatky s prostitutkami prudké ztráty dosavadního renomé.
„Jestli si budou přát, abych pokračoval, budu pracovat ve své funkci dál. Jestli mne nepodpoří, skončím. V každém případě však říkám, že jsem neměl nikdy v plánu znovu kandidovat do dalšího funkčního období po roce 2009."
Brit uvedl, že si uvědomuje svůj věk 69 let a myslí si, že se 73 roky už by příliš prospěšný FIA nebyl. Jeho slova si jistě s velkým zájmem přečte další osobnost formule 1 Bernie Ecclestone, který stojí v čele komerční stránky sportu ve věku 77 let.
Setrvat a bojovat, to je cíl, který si Max stanovil a opírá ho o podporu, kterou mu měli vyslovit ústně nebo písemně představitelé národních organizací z celého světa.
Hodnověrnost podpory je však otázkou. Objevily se totiž i signály, které naznačují, že možná nejde jen o čistou podporu národních organizací, ale i o obavy z možných politických nepříjemností spojených s přihlášením se ke druhé straně bariéry...
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii čeká týmy důležitá zkouška – předsezónní testy v Bahrajnu. Na okruhu v Sachíru mají jezdci a inženýři k dispozici celkem 24 hodin na trati.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.