Nejvyšší představitel německého automobilového klubu i zástupci obou nejznámějších německých autodromů Hockenheimring a Nürburgring odmítají i jen uvažovat o přesunu formule 1 na případně nově budovaný městský okruh.
Současná tendence ve formuli 1 velí do města a mimo Evropu pod lampy. Bernie Ecclestone sní o Grand Prix v Paříži, Londýně a Berlíně. Svůj záměr již dlouhodobě prosazuje ve Francii a nově ho předestřel i na půdě Německa.
Naši západní sousedé se však zastrašit zřejmě nedají a neumí si představit, že by mohl Mistr E vyškrtnout GP Německa z kalendáře, čímž měl údajně do budoucna pohrozit.
„Německo je tradicí formule 1, neumím si představit F1 bez Grand Prix Německa,“ uvedl prezident německého autoklubu Tomczyk.
Tiskový mluvčí Hockenheimringu Tesseraux uvedl, že platnou smlouvu na pořádání závodů F1 mají do konce roku 2010 a náklady na případný podnik ve městě by byly tak vysoké, že by se staly vstupenky téměř neprodejnými.
Za Nürburgring hovořil obchodní ředitel Kafitz: „F1 je už tak hodně drahým podnikem a její přesun do města by byl přirozeně ještě dražší.“
Podpořit závod v Berlíně odmítl i šéf sportovního oddělení Mercedesu Haug.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.