Stáj Red Bull Racing potřebuje výsledky a podle šéfa týmu Christiana Hornera je jejich dosáhnutí letos reálné. Stáj se poučila z loňských potíží, letos nebude ztrácet čas řešením problémů a bude se plně věnovat vývoji.
Horner se vrátil k loňské těžké sezoně, kdy jejich vozy RB3 zastavily ve čtrnácti případech technické problémy. Konstruktéři se potýkali s konstrukčními těžkostmi, neboť data naměřená v aerodynamickém tunelu neodpovídala datům na dráze.
„Na základě poznatků a zkušeností Adriana Neweyho a práce s technologií CFD jsme však náš aerodynamický tunel překalibrovali a loňské problémy už neočekáváme.“
Avšak pro úspěch jsou nezbytně nutné i dostatečné finanční prostředky. Red Bull Racing není továrním týmem automobilky, ale Horner si na nedostatek zdrojů nestěžuje.
„Náš rozpočet sice není porovnatelný s továrními týmy, ale je dostatečný. Peníze se snažíme investovat co nejefektivněji.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.