Mezinárodní automobilová federace (FIA) reagovala na častou kritiku práce závodních komisařů a především jejich rozhodování ve věci podaných protestů. Stálou komisi odborníků sice neustavila, ale udělala vše proto, aby zmizelo podezření z pojatosti.
Od roku 2006 byl v čele tria závodních komisařů na každém závodě F1 Tony Scott Andrews, kterému asistovali dva další komisaři, přitom jeden byl vždy z asociace pořádající země.
S odchodem Andrewse z pozice restrukturalizuje FIA zaběhlý systém a pro každý závod budou vybráni jiní komisaři. Poradce a koordinátora jim bude dělat asistent prezidenta FIA Maxe Mosleyho Alan Donnelly.
Tím nejdůležitějším faktorem změny je však skutečnost, že závodní komisaři budou jmenováni z asociací zemí, které nemají s účastníky soutěžícími ve formuli 1 nic společného.
Věřme proto, že se podaří sjednotit sytém i míru postihů za prokázané prohřešky proti pravidlům a odpadnou diskuse o podjatosti komisařů vůči tomu kterému týmu nebo jezdci...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.