Ostrý start sezony formule 1 se nezadržitelně blíží a stále je ještě čas na různé prognózy, představy a cíle. Jejich společným jmenovatelem je skutečnost, že není příliš jasné, jak vysoko mohou jednotlivé týmy a jejich jezdci pomýšlet.
Mark Webber patřil v minulosti mezi favority na budoucího šampiona, ale jeho hvězdu zastínil při společném působení ve Williamsu Nick Heidfeld. Australan byl rád za šanci u Red Bull, za kterou se chce odvděčit kvalitními výkony.
„V roce 2007 jsem musel vzdát šest závodů pro technické problémy, přičemž v pěti z nich jsem byl blízko bodům. Pokud bychom byli spolehlivější, mohli jsme na tom být o hodně lépe, a to je i cíl pro letošní rok.“
Webber si ale uvědomuje, že jen o spolehlivosti to není a spolu s ní se musí zlepšovat i rychlost a ovládání vozu, konkurence totiž nespí.
„Adrian Newey je už u nás jako doma a jeho vliv na konstrukci je daleko výraznější. Posilou bude i Geoff Willis, který konstruoval u Hondy spolehlivé vozy, takže věřím v našem případě v zatím nejúspěšnější sezonu stáje Red Bull Racing v její historii.“
Bývalý pilot Minardi, Jaguaru a Williamsu chce chytit stěstí za vlasy a pokud se naskytne sebemenší příležitost, je rozhodnut ji využít.
„Někdy se stane, že se situace vyvine tak, jako třeba v Maďarsku 2006, kdy vyhrál Button. Já jsem na vítězství připraven!“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.