Generální sponzor francouzského týmu ING chce za své peníze výsledky. Tříletá smlouva mezi oběma subjekty obsahuje klauzuli, díky které může být stáj na konci roku bez sponzora, ale především bez jeho 65 milionů Euro.
Roční rozpočet továrního týmu francouzské automobilky se pohybuje kolem 350 milionů Euro, přitom celou jednu pětinu tvoří finanční prostředky od holandského bankovního domu ING.
Pokud byl Renault mistrovským týmem a jeho vozy vyhrávaly, panovala přirozeně všeobecná spokojenost. Loni se situace změnila a Renault nestačil nejen na své bývalé konkurenty Ferrari a McLaren, ale prohrál na celé čáře i s BMW Sauber.
Naštěstí pro Flavia Briatoreho diskvalifikovala FIA McLaren ze sezony 2007, čímž skončil nakonec tým z Enstone na třetím místě v Poháru konstruktérů.
„V naší smlouvě s Renaultem je zakomponována i klauzule ohledně výkonnosti. Pokud nebude tým mezi třemi nejlepšími, můžeme od smlouvy lehce odstoupit,“ uvedla na dotaz ke smlouvě Isabella Connor, která je čelní představitelkou ING pro projekt formule 1.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.