Nový šéf tovární stáje automobilky Honda Ross Brawn je i nadále o svých pracovních povinnostech nekonkrétní. Počítá však s tím, že se bude angažovat tam, kde najde největší slabiny.
K bývalému technickému řediteli Ferrari vzhlíží stoupenci Hondy jako ke spáse, ale sám Brit několikrát uvedl, že jen sám toho mnoho nezmění a každá úspěšná změna potřebuje čas.
„Potřebuji zjistit, kde jsou slabá a kde silná místa tohoto týmu, a to přímo na závodní dráze.“
Brawn se proslavil coby geniální stratég, ale o tvůrcích strategie u Hondy je zatím přesvědčen, že se jedná o pravé lidi na svých místech a nepředpokládá, že by se zabýval na boxové zídce závodní strategií Buttona a Barrichella on sám.
„Tahle práce mne vždy bavila, ale i u Ferrari to za mne potom dělal Baldisserri. Honda má dobré lidi pracující na strategii a já už to několik let nedělal. Pokud to ale bude nutné, jsem připraven na pitwall rozhodovat i v těchto věcech. Zatím je stále ještě brzy, na tom jak budeme fungovat se ještě musíme dohodnout.“
Charles Leclerc po testování simulátoru nových vozů pro rok 2026 vyjádřil naději, že se monoposty v následujících měsících výrazně vylepší. Doufá, že vývoj přinese znatelný pokrok a lepší závody.
Russell vstoupil do víkendu na Red Bull Ringu ve velkém stylu, po vítězství v úvodním tréninku ukázal, že Kanada nebyla jen jednorázový záblesk.
Po nedávné kolizi na Velké ceně Kanady Lando Norris a Oscar Piastri zdůraznili, že mezi nimi v McLarenu nedošlo k žádným změnám v pravidlech spolupráce. Oba jezdci označili diskuze o incidentu za konstruktivní a prohlásili, že vztahy v týmu zůstávají v pořádku.
Před Velkou cenou Rakouska působil Max Verstappen na tiskové konferenci nezvykle zaraženě. Většinu dotazů odbyl slovy „bez komentáře“.
Tým Ferrari chystá klíčové technické novinky, které nasadí během nadcházejících Velkých cen Rakouska a Velké Británie, ve snaze zintenzivnit boj o čelo šampionátu.
Ferrari letos zažívá sezonu plnou výkyvů, kdy se střídají momenty naděje s frustracemi. Charles Leclerc i Lewis Hamilton čelí rozdílným osudům, ale oba se zatím marně snaží najít stabilní formu, která by italské stáji umožnila pravidelně bojovat na čele.
Red Bull přiveze do Rakouska vylepšení vozu RB21, které by mělo posílit Verstappenovy šance v boji o titul. Další fáze upgradu se chystá už o týden později v Silverstonu.
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.