Britská stáj se připravuje na další sezonu ve formuli 1 a podle všeho extrémně zodpovědně. Vzhledem k tomu, že soukromý tým stojí proti továrním automobilkám s mnohem vyššími zdroji, každá chyba je trestána dvojnásobně.
Konstruktéři pracují na přípravě monopostu označeného FW30, který bude opětovně poháněn továrními motory Toyota. Cílem pro letošní rok je další úspěšné vystoupení a potvrzení odrazu od dna, kterým byla jednoznačně sezona 2006 s rychlým, ale velmi nespolehlivým FW28 Cosworth.
Tým z Grove uvedl bez bližšího vysvětlení, že slavnostní představení letošního monopostu, partnerů a jezdců neplánuje. Vzhledem k tomu, že vše podstatné je již známo, přínos akce by zřejmě nebyl adekvátní vysokým nákladům.
Technický ředitel Sam Michael v rozhovoru pro autosport.com uvedl, že cíle pro rok 2007 stáj splnila a cílem pro rok letošní je být ještě rychlejší.
„V loňském roce ještě nebyla spolehlivost dokonalá, naším cílem je mít u počtu odstoupení z důvodu technických problémů nulu, protože jen tak lze vyhrát titul. Dále je tam několik věcí, které musíme zlepšit stejně jako celkovou konkurenceschopnost, ale základem je spolehlivost, neboť ta nám umožní soustředit se pouze na zrychlení vozu."
Charles Leclerc po testování simulátoru nových vozů pro rok 2026 vyjádřil naději, že se monoposty v následujících měsících výrazně vylepší. Doufá, že vývoj přinese znatelný pokrok a lepší závody.
Russell vstoupil do víkendu na Red Bull Ringu ve velkém stylu, po vítězství v úvodním tréninku ukázal, že Kanada nebyla jen jednorázový záblesk.
Po nedávné kolizi na Velké ceně Kanady Lando Norris a Oscar Piastri zdůraznili, že mezi nimi v McLarenu nedošlo k žádným změnám v pravidlech spolupráce. Oba jezdci označili diskuze o incidentu za konstruktivní a prohlásili, že vztahy v týmu zůstávají v pořádku.
Před Velkou cenou Rakouska působil Max Verstappen na tiskové konferenci nezvykle zaraženě. Většinu dotazů odbyl slovy „bez komentáře“.
Tým Ferrari chystá klíčové technické novinky, které nasadí během nadcházejících Velkých cen Rakouska a Velké Británie, ve snaze zintenzivnit boj o čelo šampionátu.
Ferrari letos zažívá sezonu plnou výkyvů, kdy se střídají momenty naděje s frustracemi. Charles Leclerc i Lewis Hamilton čelí rozdílným osudům, ale oba se zatím marně snaží najít stabilní formu, která by italské stáji umožnila pravidelně bojovat na čele.
Red Bull přiveze do Rakouska vylepšení vozu RB21, které by mělo posílit Verstappenovy šance v boji o titul. Další fáze upgradu se chystá už o týden později v Silverstonu.
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.