Britská stáj se připravuje na další sezonu ve formuli 1 a podle všeho extrémně zodpovědně. Vzhledem k tomu, že soukromý tým stojí proti továrním automobilkám s mnohem vyššími zdroji, každá chyba je trestána dvojnásobně.
Konstruktéři pracují na přípravě monopostu označeného FW30, který bude opětovně poháněn továrními motory Toyota. Cílem pro letošní rok je další úspěšné vystoupení a potvrzení odrazu od dna, kterým byla jednoznačně sezona 2006 s rychlým, ale velmi nespolehlivým FW28 Cosworth.
Tým z Grove uvedl bez bližšího vysvětlení, že slavnostní představení letošního monopostu, partnerů a jezdců neplánuje. Vzhledem k tomu, že vše podstatné je již známo, přínos akce by zřejmě nebyl adekvátní vysokým nákladům.
Technický ředitel Sam Michael v rozhovoru pro autosport.com uvedl, že cíle pro rok 2007 stáj splnila a cílem pro rok letošní je být ještě rychlejší.
„V loňském roce ještě nebyla spolehlivost dokonalá, naším cílem je mít u počtu odstoupení z důvodu technických problémů nulu, protože jen tak lze vyhrát titul. Dále je tam několik věcí, které musíme zlepšit stejně jako celkovou konkurenceschopnost, ale základem je spolehlivost, neboť ta nám umožní soustředit se pouze na zrychlení vozu."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.