Soukromá japonská stáj je známa svojí houževnatostí, nadšením, ale i neustálými finančními potížemi, které sráží úsilí malého týmu zpět. Šéf Daniele Audetto však klid neztrácí, zná příčinu potíží a věří v brzký obrat k lepšímu.
Audetto potvrdil podporu automobilky Honda projektu Super Aguri v F1 a vyzdvihl nebývalou popularitu, které se těší majitel a zakladatel stáje Aguri Suzuki i její pilot Takuma Sato.
„Přízeň médií, sponzorů, ale především fanoušků je v Japonsku obrovská. Stále však máme dva základní problémy,“ přiznal bývalý přední manažer stáje Arrows. Prvním je letošní ztráta 40 milionů USD, která přinutila omezit vývoj a výdaje po GP USA. 30 milionů z plánovaných 40 nedodal sponzor SS United a 10 nevyplatili sponzoři Gieda van der Gardeho, který se s týmem na spolupráci nakonec nedohodl.
Druhým problémem je současná politika ve formuli 1 týkající se zákaznických šasi. Spolu s Toro Rosso byl i Super Aguri obviněn z používání šasi, které vyrobil jiný tým F1, v tomto případě Honda. Dokud nebude arbitrážní řízení v dané věci ukončeno, je jednání se sponzory podle Audetta na mrtvém bodě.
„Kdybych byl sponzorem já, taky bych byl ochoten podepsat smlouvu až by bylo jasné, že je s týmem vše v pořádku. Jednáme s řadou sponzorů, ale současná situace v F1 nám vůbec nepomáhá. Pevně věřím, že arbitrážní řízení dopadne pro Super Aguri dobře a čím dříve to bude, tím lépe.“
Daniele Audetto naznačil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2008 spolu s hlavními sponzory můžeme očekávat koncem ledna, sám by uvítal setrvání stávající dvojice pilotů Sato - Davidson.
Formule 1 se po zimní pauze opět vrací zpět na závodní dráhu. Dva týdny před úvodním závodem sezóny v Austrálii se odjel první den předsezónních testů v Bahrajnu. Nejrychlejší byl Norris.
Před rokem Lewis Hamilton šokoval motorsportový svět oznámením přestupu do Ferrari. Po nějaké době si fanoušci začínají zvykat na jeho nové působiště a brzy jej uvidí v akci. I když už žije v Itálii, kde si rád dopřeje místní speciality, přiznává, že si musí dávat pozor na svou oblíbenou pizzu, aby se vešel do závodní sedačky.
Mladý Ital Kimi Antonelli zažívá svůj debut na oficiálních předsezónních testech F1. V Bahrajnu sdílí vůz Mercedesu W16 s Georgem Russellem a během tří dnů si poprvé vyzkouší intenzitu přípravy na novou sezónu.
Liam Lawson se stal prvním, kdo z týmu vyzkoušel nový monopost Red Bull RB21 při zahájení předsezónních testů v Bahrajnu. Dopolední část testovacího dne patřila právě jemu, než vůz odpoledne převzal úřadující šampion Max Verstappen.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.