Soukromá japonská stáj je známa svojí houževnatostí, nadšením, ale i neustálými finančními potížemi, které sráží úsilí malého týmu zpět. Šéf Daniele Audetto však klid neztrácí, zná příčinu potíží a věří v brzký obrat k lepšímu.
Audetto potvrdil podporu automobilky Honda projektu Super Aguri v F1 a vyzdvihl nebývalou popularitu, které se těší majitel a zakladatel stáje Aguri Suzuki i její pilot Takuma Sato.
„Přízeň médií, sponzorů, ale především fanoušků je v Japonsku obrovská. Stále však máme dva základní problémy,“ přiznal bývalý přední manažer stáje Arrows. Prvním je letošní ztráta 40 milionů USD, která přinutila omezit vývoj a výdaje po GP USA. 30 milionů z plánovaných 40 nedodal sponzor SS United a 10 nevyplatili sponzoři Gieda van der Gardeho, který se s týmem na spolupráci nakonec nedohodl.
Druhým problémem je současná politika ve formuli 1 týkající se zákaznických šasi. Spolu s Toro Rosso byl i Super Aguri obviněn z používání šasi, které vyrobil jiný tým F1, v tomto případě Honda. Dokud nebude arbitrážní řízení v dané věci ukončeno, je jednání se sponzory podle Audetta na mrtvém bodě.
„Kdybych byl sponzorem já, taky bych byl ochoten podepsat smlouvu až by bylo jasné, že je s týmem vše v pořádku. Jednáme s řadou sponzorů, ale současná situace v F1 nám vůbec nepomáhá. Pevně věřím, že arbitrážní řízení dopadne pro Super Aguri dobře a čím dříve to bude, tím lépe.“
Daniele Audetto naznačil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2008 spolu s hlavními sponzory můžeme očekávat koncem ledna, sám by uvítal setrvání stávající dvojice pilotů Sato - Davidson.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.