Soukromá japonská stáj je známa svojí houževnatostí, nadšením, ale i neustálými finančními potížemi, které sráží úsilí malého týmu zpět. Šéf Daniele Audetto však klid neztrácí, zná příčinu potíží a věří v brzký obrat k lepšímu.
Audetto potvrdil podporu automobilky Honda projektu Super Aguri v F1 a vyzdvihl nebývalou popularitu, které se těší majitel a zakladatel stáje Aguri Suzuki i její pilot Takuma Sato.
„Přízeň médií, sponzorů, ale především fanoušků je v Japonsku obrovská. Stále však máme dva základní problémy,“ přiznal bývalý přední manažer stáje Arrows. Prvním je letošní ztráta 40 milionů USD, která přinutila omezit vývoj a výdaje po GP USA. 30 milionů z plánovaných 40 nedodal sponzor SS United a 10 nevyplatili sponzoři Gieda van der Gardeho, který se s týmem na spolupráci nakonec nedohodl.
Druhým problémem je současná politika ve formuli 1 týkající se zákaznických šasi. Spolu s Toro Rosso byl i Super Aguri obviněn z používání šasi, které vyrobil jiný tým F1, v tomto případě Honda. Dokud nebude arbitrážní řízení v dané věci ukončeno, je jednání se sponzory podle Audetta na mrtvém bodě.
„Kdybych byl sponzorem já, taky bych byl ochoten podepsat smlouvu až by bylo jasné, že je s týmem vše v pořádku. Jednáme s řadou sponzorů, ale současná situace v F1 nám vůbec nepomáhá. Pevně věřím, že arbitrážní řízení dopadne pro Super Aguri dobře a čím dříve to bude, tím lépe.“
Daniele Audetto naznačil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2008 spolu s hlavními sponzory můžeme očekávat koncem ledna, sám by uvítal setrvání stávající dvojice pilotů Sato - Davidson.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.