Okolnosti, za kterých se dostal bývalý technický ředitel Ferrari do Hondy poodhalil výkonný ředitel Nick Fry. Námluvy trvaly přes šest měsíců a byla to usilovná práce.
Fry nastoupil do čela stáje BAR Honda později zcela odkoupené japonskou automobilkou po Davidu Richardsovi a s konkurenceschopností to šlo jako na horské dráze. S Jensonem Buttonem sice získal tým vítězství v deštivé GP Maďarska 2006, ale o boji o titul si mohou v Brackley nechat jen zdát.
Brit dostal za úkol zajistit obrat za každou cenu a měl také volnou ruku na případné posily. „Koncentroval jsem se jen na Ross Brawna. V průběhu roku jsem potkal mnoho špičkových lidí, ale pouze jedno jméno bylo od začátku v popředí mého zájmu.“ Pokud by nakonec Brawn na jistě zajímavou nabídku nekývl, stávající základní technická struktura by zůstala zachována beze změny.
„Jsem moc rád, že se mi podařilo získat Rosse do našeho týmu, není sice zárukou rychlého úspěchu, ale myslím si, že jsem výrazně zvýšil naše šance na to, abychom titul mistra světa získali.“
Od začátku bylo jasné, že nabídka Hondy je jen jednou z mnoha, ale polovinou úspěchu bylo už to, že za ni Brawn poděkoval a rozjela se konverzace na profesní i osobní úrovni. Nejprve jednal úspěšný manažer pochopitelně s Ferrari. „V polovině roku jsem byl přesvědčen o tom, že se vrátí do Ferrari, ale věřil jsem, že pokud to nebude Maranello, budeme to my.“
Podrobností o nabídce či zárukách, kterými se nechal nakonec Ross Brawn zlákat jsme se sice nedočkali, můžeme si však být jisti, že pro bývalého spolutvůrce úspěchů Ferrari to bylo dostatečně výhodné...
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.