Při aktuálně probíhajících testech v Jerezu se pustily týmy do přípravy na příští sezonu, ale i na sezonu 2009. Kromě jízdy bez elektronických pomůcek měli někteří jezdci příležitost vyzkoušet i pneumatiky bez drážek, které by se měly vrátit za rok zpět na disky monopostů formule 1.
Na jízdu bez elektroniky se mnoho jezdců vysloveně těší a v jejich komentářích zaznívají slova jako výzva, dobrodružství, legrace. Mnozí očekávají, že díky absenci kontroly prokluzu ovládané špičkovou elektronickou jednotkou vynikne jejich jezdecké umění.
Šampion 2007 Raikkonen si podle svých slov jízdu doslova užíval a právě kvůli absenci kontroly prokluzu přerušil dovolenou. „Bylo to super, užíval jsem si to. Dostat se s vozem do potíží je nyní daleko snadnější, především v zatáčkách musí být člověk velice citlivý k plynu. Je to podobné, jako při mém debutu v roce 2000, ale nyní je to o něco brutálnější díky osmiválcům oproti tehdejším desetiválcům. Tenkrát šlo ovlivnit rozložení výkonu převodovými stupni snadněji.“
Pneumatiky bez drážek byly také předmětem radosti. Heidfeld i druhý nejrychlejší Button pěli ódy na zvýšení přilnavosti, ale především na snadnější ovládání vozu a lépe předvídatelné chování na hranici fyzikálních zákonů.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.