Přestože je stáj aktuálně vlastněná dvěma obchodníky podceňovaná a v průběhu závodní sezony si velkého zájmu médií neužívala, v současné době se značka Force India skloňuje ve všech pádech.
Minimálně jedna závodní sedačka je stále pro příští sezonu volná a řada jezdců si na ni brousí zuby. Tým si vyzkouší během čtyř dnů až sedm pilotů a šéf Kolles ubezpečuje, že protekce díky osobním vztahům hrát roli nebude.
Včera usedl do vozu Fisichella, který nebyl s výkonem sebe ani monopostu vůbec spokojen, Trápila ho hydraulika a diferenciál. Partnera mu dělal Montagny, který byl ještě pomalejší a i Francouze postihly technické problémy. Dnes se představil na španělském okruhu Ralf Schumacher, který se zná velmi dobře s majitelem Vijay Mallyou. Také Klien a Liuzzi se znovu zapojí do práce a společnou práci z testů v Barceloně si Rumun velmi pochvaloval.
Co se týče vozu, stáj ze Silverstone potvrdila svá předchozí tvrzení. Sezonu 2008 odstartují se stávajícím šasi Spyker F8-VIIB, které nasadili až před koncem letošní sezony. Podle technického ředitele Jamese Keye půjdou raději cestou rychlé evoluce, než riskantní revoluce.
„Vůz má stále velký prostor pro zlepšení, ale je jisté, že i své hranice. Mimo Evropu pojedeme se vzhledově téměř stejným vozem, po návratu na starý kontinent však nasadíme výrazně přepracovanou aerodynamiku.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.