Přestože je stáj aktuálně vlastněná dvěma obchodníky podceňovaná a v průběhu závodní sezony si velkého zájmu médií neužívala, v současné době se značka Force India skloňuje ve všech pádech.
Minimálně jedna závodní sedačka je stále pro příští sezonu volná a řada jezdců si na ni brousí zuby. Tým si vyzkouší během čtyř dnů až sedm pilotů a šéf Kolles ubezpečuje, že protekce díky osobním vztahům hrát roli nebude.
Včera usedl do vozu Fisichella, který nebyl s výkonem sebe ani monopostu vůbec spokojen, Trápila ho hydraulika a diferenciál. Partnera mu dělal Montagny, který byl ještě pomalejší a i Francouze postihly technické problémy. Dnes se představil na španělském okruhu Ralf Schumacher, který se zná velmi dobře s majitelem Vijay Mallyou. Také Klien a Liuzzi se znovu zapojí do práce a společnou práci z testů v Barceloně si Rumun velmi pochvaloval.
Co se týče vozu, stáj ze Silverstone potvrdila svá předchozí tvrzení. Sezonu 2008 odstartují se stávajícím šasi Spyker F8-VIIB, které nasadili až před koncem letošní sezony. Podle technického ředitele Jamese Keye půjdou raději cestou rychlé evoluce, než riskantní revoluce.
„Vůz má stále velký prostor pro zlepšení, ale je jisté, že i své hranice. Mimo Evropu pojedeme se vzhledově téměř stejným vozem, po návratu na starý kontinent však nasadíme výrazně přepracovanou aerodynamiku.“
Lando Norris z McLarenu dominoval pátečnímu druhému tréninku na Velké ceně Rakouska na okruhu Red Bull Ring.
Charles Leclerc po testování simulátoru nových vozů pro rok 2026 vyjádřil naději, že se monoposty v následujících měsících výrazně vylepší. Doufá, že vývoj přinese znatelný pokrok a lepší závody.
Russell vstoupil do víkendu na Red Bull Ringu ve velkém stylu, po vítězství v úvodním tréninku ukázal, že Kanada nebyla jen jednorázový záblesk.
Po nedávné kolizi na Velké ceně Kanady Lando Norris a Oscar Piastri zdůraznili, že mezi nimi v McLarenu nedošlo k žádným změnám v pravidlech spolupráce. Oba jezdci označili diskuze o incidentu za konstruktivní a prohlásili, že vztahy v týmu zůstávají v pořádku.
Před Velkou cenou Rakouska působil Max Verstappen na tiskové konferenci nezvykle zaraženě. Většinu dotazů odbyl slovy „bez komentáře“.
Tým Ferrari chystá klíčové technické novinky, které nasadí během nadcházejících Velkých cen Rakouska a Velké Británie, ve snaze zintenzivnit boj o čelo šampionátu.
Ferrari letos zažívá sezonu plnou výkyvů, kdy se střídají momenty naděje s frustracemi. Charles Leclerc i Lewis Hamilton čelí rozdílným osudům, ale oba se zatím marně snaží najít stabilní formu, která by italské stáji umožnila pravidelně bojovat na čele.
Red Bull přiveze do Rakouska vylepšení vozu RB21, které by mělo posílit Verstappenovy šance v boji o titul. Další fáze upgradu se chystá už o týden později v Silverstonu.
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.