Monopolní výrobce pneumatik pro formuli 1 potvrdil, že při příštích testech bude jejich část vyhrazena testům pneumatik bez drážek. Formule 1 se tak začne na návrat ke slikům v roce 2009 připravovat už letos v Jerezu.
Mezinárodní automobilová federace odsouhlasila návrat k hladkým pneumatikám především z toho důvodu, že je schopna bezpečnost vozů korigovat přilnavostí pneumatik ve spolupráci s monopolním výrobcem. Při redukci vlivu aerodynamiky by měly být hladké pneumatiky dle tvrzení FIA nápomocny i častějšímu předjíždění.
Bridgestone potvrdilo, že při testech začátkem prosince v Jerezu dostanou stáje na jejich žádost a žádost technické komise FIA k dispozici pláště bez drážek. Cílem je sběr dat všemi zúčastněnými stranami pro jejich vyhodnocení a přípravu pneumatik pro sezonu 2009.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.