Čas letí nezadržitelně kupředu a Eddie Jordan, ač se to zná téměř neuvěřitelné, je už tři roky mimo hlavní dění Formule 1. Na konci roku 2004 prodal svoji stáj Midlandu. Přes Spyker je dnes známa pod názvem Force India.
Jordan stojí nyní v čele pořadatelů irské rally a při příležitosti jejího konání byl dotázán i na Formuli 1. „Jsem opravdu rád, že už jsem mimo F1, protože v letošním roce tam bylo příliš mnoho politikaření," uvedl pro irské vydání Independent. „Stále je to fascinující sport, ale o mnoho příjemnější je dívat se zvenku. Bože, byla to tvrdá práce!"
Zakladatel Jordan Grand Prix je s vlastním ekonomickým neúspěchem na konci roku 2004 smířen, pyšný je pak především na skutečnost, že dokázal jeho vůz vyhrát několik závodů.
„Jen pět stájí dokázalo v posledních 25 letech vyhrát více závodů. Je to Ferrari, McLaren, Williams, Renault a Jordan, taková je skutečnost. Toyota a Honda rvou do svých týmů miliardy a nedokáží získat ani pódium. Mohou vyhrát závod? Ne, nemají šanci."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.